Forum

Rozmowy wolne i frywolne

"Politycy karmią nas kłamstwami, a pomaga im kler i episkopat"!

  • Autor: lajan Data: 2016-11-03 22:55:41


    fUdostępnij 17435 101057929928651 4195143 n Emerytowany pilot Jerzy Grzędzielski o katastrofie smoleńskiej!
    ag1
    ag234
    ag3232
    ag444
    ag555
    ag666
    ag777
    ag888

  • Autor: Zuzanna248 Data: 2016-11-04 07:33:23

    Lajanie, dziękuję za udostępnienie wypowiedzi fachowca. Myślę, że tekst ten powinno się podawać do wiadomości wszystkim, gdzie się da.

    Nie znam się na lotnictwie, ale tak zawsze myślałam  o przyczynach katastrofy. Teraz to całe zamieszanie to krzyk, mający zagłuszyć sumienia tych, którzy mają coś na sumieniu /choć czasem mam wątpliwości, czy je w ogóle mają?/.

    Ale dlaczego robią to kosztem wszystkich rodzin, całego społeczeństwa?

  • Autor: w jesiennym stroju Data: 2016-11-04 18:32:58

    Dziękuję Lajan . Ludzie chorzy z nienawiści , grają  tą kartą i chcę religię "smoleńską" nam wprowadzić

  • Autor: mamamirelki Data: 2016-11-06 11:47:07

    Lajan, bardzo dziękuję za przytoczenie tekstu. Rzadko zdarza mi się wypowiadać, ale to jest coś, czego mi brakowało, aby rzucić w sieć i przekonać nieprzekonanych. Tych rządowych bzdur już trudno słuchać. Uwstecznia nam się kraj, wracamy do średniowiecza...

  • Autor: jaga51 Data: 2016-11-06 16:48:25

    Nic ująć nic dodac,zgadzam sie z powyższymi wypowiedziami.

  • Autor: tingra Data: 2016-11-06 19:51:48

    Lajan dokladnie tak jak w tytule!!! Nie rozumiem tylko, ze te "fakty" jeszcze nie dotarly po tylu latach do spolecznosci ?

  • Autor: Rzymianka Data: 2016-11-06 19:57:25

    Dotarły już dawno, ale są tacy, co nigdy tego nie przyjmą do wiadomości.

  • Autor: tingra Data: 2016-11-06 20:11:43

    To ich strata i problem Kochana:)

  • Autor: Rzymianka Data: 2016-11-07 10:10:05