Czytałem wszystkie Twoje wypowiedzi na temat mm.
Doskonale rozumiem Twoje rozgorycznie.
Chętnie Ci pomogę.
Moja koleżanka pracuje w urzędzie ds spraw konsumentów.
Zajmuje sie takimi sprawami i mówiła, że Twój przypadek nie jest skomplikowany.
Wiem, że jesteś zdenerwowany i dlatego Twoje listy są chaotyczne.
Napisz prosze bardzo dokładnie i szczegółowo jak Ciebie potraktowano i weźmiemy się do pracy.
Mamy demokrację i kapitalizm. Trzeba walczyć o swoje prawa konsumenta.
Żeby Ci było łatwiej, poniżej zamieszczam pytania, na które koniecznie napisz odpowiedzi.
1. Czy wykupiłeś abonament na mm?
2. Czy został Ci zablokowany dostęp do serwisu mimo posiadania ważnego abonamentu?
3. Czy otrzymałeś jakąś informację, że zostanie Ci zablokowany dostęp do serwisu?
4. Jakie i jak często kontaktowałeś się z mm w tej sprawie - nalepiej wklej tu swoje listy i odpowiedzi, jakie otrzymałeś.
5. Jak długo nie masz dostępu do serwisu?
6. Czy abonament obejmuje forum - z tego co piszesz, najbardziej zależy Ci na tej części.
7. Czy kupując abonament musiałeś zgodzić się na jakiś regulamin i czy tą zgodę świadomie wyraziłeś?
Im szybciej odpowiesz, tym szybciej będziemy mogli się zająć tą sprawą.
Z tego co piszesz jest ona prosta i nie będzie żadnych problemów z zaspokojeniem Twoich roszczeń.
Z wyrazami szacunku
gen
ps. Pampasa i Wkn przepraszam, że ten temat się tutaj ukazuje, ale jak zdążyłem się zorientować, w tym dziale głównie Bahus wyraża swoje, z całą pewnością słuszne, niezadowolenie z traktowanie Jego Osoby jako konsumenta.
Użytkownik generallissimus napisał w wiadomości:
> Czytałem wszystkie Twoje wypowiedzi na temat mm.
> Doskonale rozumiem Twoje rozgorycznie.
> Chętnie Ci pomogę.
> Moja koleżanka pracuje w urzędzie ds spraw konsumentów.
> Zajmuje sie takimi sprawami i mówiła, że Twój przypadek nie jest
> skomplikowany.
> Wiem, że jesteś zdenerwowany i dlatego Twoje listy są chaotyczne.
> Napisz prosze bardzo dokładnie i szczegółowo jak Ciebie potraktowano i
> weźmiemy się do pracy.
> Mamy demokrację i kapitalizm. Trzeba walczyć o swoje prawa konsumenta.
>
> Żeby Ci było łatwiej, poniżej zamieszczam pytania, na które koniecznie napisz
> odpowiedzi.
>
> 1. Czy wykupiłeś abonament na mm?
>
> 2. Czy został Ci zablokowany dostęp do serwisu mimo posiadania ważnego
> abonamentu?
>
> 3. Czy otrzymałeś jakąś informację, że zostanie Ci zablokowany dostęp do
> serwisu?
>
> 4. Jakie i jak często kontaktowałeś się z mm w tej sprawie - nalepiej wklej tu
> swoje listy i odpowiedzi, jakie otrzymałeś.
>
> 5. Jak długo nie masz dostępu do serwisu?
>
> 6. Czy abonament obejmuje forum - z tego co piszesz, najbardziej zależy Ci na
> tej części.
>
> 7. Czy kupując abonament musiałeś zgodzić się na jakiś regulamin i czy tą
> zgodę świadomie wyraziłeś?
>
> Im szybciej odpowiesz, tym szybciej będziemy mogli się zająć tą sprawą.
> Z tego co piszesz jest ona prosta i nie będzie żadnych problemów z
> zaspokojeniem Twoich roszczeń.
>
> Z wyrazami szacunku
> gen
>
> ps. Pampasa i Wkn przepraszam, że ten temat się tutaj ukazuje, ale jak
> zdążyłem się zorientować, w tym dziale głównie Bahus wyraża swoje, z całą
> pewnością słuszne, niezadowolenie z traktowanie Jego Osoby jako konsumenta.
to szykuje sie nam historyczny wyczyn
bah do dziela, chetnie poznamy kulisy sprawy
Użytkownik Bachus napisał w wiadomości:
> Użytkownik bahus napisał w wiadomości:
> > Ale ja o pomoc nie prosiłem :))))
> > Bahus
>
> Są na tym świecie ludzie uczciwi, którzy sami swoją pomocną dłoń wyciągają.
>
> Bachus
Taki właśnie jest Pan Gen, który z powodu przeżarcia plackami ziemniaczymi z cukrem nie może teraz w pełni ujawnić Państwu swych wspaniałych cech, takicj jak zyczliwość, uczciwość, punktualność, higiena i równo przycięte wąsy.
Pan Gen to jest ktoś! To Ktoś przez duże K.
Pan Gen jest wrażliwy i cnotliwy, nie może przejść obojętnie wobec dziejącego się zła. Każdemu zawsze poda swoją pomocną dłoń z nieskazitelnie wykonanym manikiur.
Ach, te jego dłonie. Bije z nich siła i zaborczość. Jak ściśnie mimi, to....
Pan Gen...
Użytkownik Bachus napisał w wiadomości:
> Użytkownik bahus napisał w wiadomości:
> > Ale ja o pomoc nie prosiłem :))))
> > Bahus
>
> Przypomniało mi się!
> Prosiłem!
> Dziękuję za pomoc.
>
> Bachus
Użytkownik bahus napisał w wiadomości:
> Nie chciał bym nadużywać gościnności WŻ. Proszę o kontakt poza forum
> bahus@os.pl
> Bahus
Drogi Bahusie,
To, że tak piszesz, oznacza iż cenisz sobie to forum i Forumowiczów na nim piszacych, jak równiez jego właścicieli, czyli Pampasa i Wkn.
Oni mają więc przede wszystkim prawo znać odpowiedzi na pytania, które zadałem Tobie.
Nie, żeby rozniecać atmosferę wrogości, ale żeby mogli w przyszłości uniknąć przykrości, które Ciebie spotkały.
Zaangażowałeś ich czas i dobrą wolę. Winny więc jesteś im informacje na temat Twoich przypadków z mm.
Ja ze swej strony cały podtrzymuję propozcyję pomocy.
Pozwoliłem sobie już zacząć działać i napisałem do właścieli serwisu list żądaniem wyjasnienia Twojego przypadku.
Znalazły się w nim podobne pytania, które zadałem Tobie.
Z niecierpliwością czekamy na odpowiedzi, zarówno Twoje jak i właścicilei serwisu mm.
Takie niesprawdliwe traktowanie konsumenta MUSI być wyjaśnione publicznie.
Zatem odpowiadaj Bahusie niezłocznie na pytania.
Niech każdy ma możliwość poznania prawdziwej prawdy.
Oczywiście podaję swój adres: generallissimus@gazeta.pl
Jestem jednak przekonany, że uczynisz zadość uczciwości społecznej i z cała konsekwencją, jaką dotąd się wykazałeś, będziesz na tym gościnnym forum Wielkiego Żarcia nam pokazywał, jak walczyć z niesprawieliwym traktowaniem konsumenta.
Użytkownik bahus napisał w wiadomości:
> Nie chciał bym nadużywać gościnności WŻ. Proszę o kontakt poza forum
> bahus@os.pl
> Bahus
Bahusie!
Czas płynie szybko, w takich sytuacjach należy reagować błyskawicznie i bezwględnie.
Otrzymałem już odpowiedź z serwisu mm.
Czekamy teraz na Twój ruch. Bez Ciebie nie możemy nic zrobić.
Wszyscy Forumowicze czekają niecierpliwe na informację od Ciebie. Nie zawiedziesz ich przecież!
Nie można puścić płazem takiego traktowania!
Przecież znasz swoje prawa i nie możesz dać ich tak szargać.
Użytkownik Anerite napisał w wiadomości:
> Nie można puścić płazem takiego traktowania!
> Przecież znasz swoje prawa i nie możesz dać ich tak szargać.
> ---------------------------------------------------
> Ja moze dodam kilka moich przemyslen. Nie tylko Bahus zostal potraktowany
> nieprawnie. Byly osoby, ktorym odjeto prawo nawet do czytania forum, bez
> logowania, do czego kazdy ma prawo (mimo wniesionego wkladu czasu i pracy)
> Zostaly wyrzucone "nie odpowiednie" posty i tematy, a nawet blokowanie ludzi,
> ktorzy osmielili sie wyrazic krytyczne zdanie. Wlasciciele strony maja prawo
> do swoich ustalen, ale wszystko ma swoje granice. Sa ogolnie na swiecie
> przyjete prawne/etyczne normy do ktorych musimy sie stosowac w cywilizowanym
> swiecie. Wolnosc Tomku w swoim domku w takim zakresie, jak teraz zostalo
> ustalone na Mniam przekresla wszelkie prawne i etyczne normy przyjete na
> calym swiecie. Jak mozna likwidowac prywatna korespondencje na ten przyklad,
> albo prywatne przepisy posylane przez lata dla wszystkich za darmo? Czasy
> stalinowskie, czyli bezprawie wracaja tu bezprzykladnie i tym wlasnie nalezy
> sie zajac. Nie chodzi tu o jedna osobe, ale ogolnie o brak poszanowania prawa.
> Nie kazdy sie upomina o to, co mu sie nalezy, ale tu jest pogwalcenie ogolnych
> praw i tym sie nalezy zajac. O wiele wiecej osob jest zbulwersowanych, niz
> pisza, ale to nie ma znaczenia. Prawo jest prawem i kto go gwalci powinien
> poniesc konsekwencje. Anerite
bah i co dalej?
gen dostales info od baha
napiszesz co mm odpowiedzial
Użytkownik Bazylka napisał w wiadomości:
> Nerwus - jest taki program w TV nazywa się "Bar", tam można podglądać co oni
> robią, słuchać ich bajdużenia polecam
Czytałem wszystkie Twoje wypowiedzi na temat mm.
Doskonale rozumiem Twoje rozgorycznie.
Chętnie Ci pomogę.
Moja koleżanka pracuje w urzędzie ds spraw konsumentów.
Zajmuje sie takimi sprawami i mówiła, że Twój przypadek nie jest skomplikowany.
Wiem, że jesteś zdenerwowany i dlatego Twoje listy są chaotyczne.
Napisz prosze bardzo dokładnie i szczegółowo jak Ciebie potraktowano i weźmiemy się do pracy.
Mamy demokrację i kapitalizm. Trzeba walczyć o swoje prawa konsumenta.
Żeby Ci było łatwiej, poniżej zamieszczam pytania, na które koniecznie napisz odpowiedzi.
1. Czy wykupiłeś abonament na mm?
2. Czy został Ci zablokowany dostęp do serwisu mimo posiadania ważnego abonamentu?
3. Czy otrzymałeś jakąś informację, że zostanie Ci zablokowany dostęp do serwisu?
4. Jakie i jak często kontaktowałeś się z mm w tej sprawie - nalepiej wklej tu swoje listy i odpowiedzi, jakie otrzymałeś.
5. Jak długo nie masz dostępu do serwisu?
6. Czy abonament obejmuje forum - z tego co piszesz, najbardziej zależy Ci na tej części.
7. Czy kupując abonament musiałeś zgodzić się na jakiś regulamin i czy tą zgodę świadomie wyraziłeś?
Im szybciej odpowiesz, tym szybciej będziemy mogli się zająć tą sprawą.
Z tego co piszesz jest ona prosta i nie będzie żadnych problemów z zaspokojeniem Twoich roszczeń.
Z wyrazami szacunku
gen
ps. Pampasa i Wkn przepraszam, że ten temat się tutaj ukazuje, ale jak zdążyłem się zorientować, w tym dziale głównie Bahus wyraża swoje, z całą pewnością słuszne, niezadowolenie z traktowanie Jego Osoby jako konsumenta.
Użytkownik generallissimus napisał w wiadomości:
> Czytałem wszystkie Twoje wypowiedzi na temat mm.
> Doskonale rozumiem Twoje rozgorycznie.
> Chętnie Ci pomogę.
> Moja koleżanka pracuje w urzędzie ds spraw konsumentów.
> Zajmuje sie takimi sprawami i mówiła, że Twój przypadek nie jest
> skomplikowany.
> Wiem, że jesteś zdenerwowany i dlatego Twoje listy są chaotyczne.
> Napisz prosze bardzo dokładnie i szczegółowo jak Ciebie potraktowano i
> weźmiemy się do pracy.
> Mamy demokrację i kapitalizm. Trzeba walczyć o swoje prawa konsumenta.
>
> Żeby Ci było łatwiej, poniżej zamieszczam pytania, na które koniecznie napisz
> odpowiedzi.
>
> 1. Czy wykupiłeś abonament na mm?
>
> 2. Czy został Ci zablokowany dostęp do serwisu mimo posiadania ważnego
> abonamentu?
>
> 3. Czy otrzymałeś jakąś informację, że zostanie Ci zablokowany dostęp do
> serwisu?
>
> 4. Jakie i jak często kontaktowałeś się z mm w tej sprawie - nalepiej wklej tu
> swoje listy i odpowiedzi, jakie otrzymałeś.
>
> 5. Jak długo nie masz dostępu do serwisu?
>
> 6. Czy abonament obejmuje forum - z tego co piszesz, najbardziej zależy Ci na
> tej części.
>
> 7. Czy kupując abonament musiałeś zgodzić się na jakiś regulamin i czy tą
> zgodę świadomie wyraziłeś?
>
> Im szybciej odpowiesz, tym szybciej będziemy mogli się zająć tą sprawą.
> Z tego co piszesz jest ona prosta i nie będzie żadnych problemów z
> zaspokojeniem Twoich roszczeń.
>
> Z wyrazami szacunku
> gen
>
> ps. Pampasa i Wkn przepraszam, że ten temat się tutaj ukazuje, ale jak
> zdążyłem się zorientować, w tym dziale głównie Bahus wyraża swoje, z całą
> pewnością słuszne, niezadowolenie z traktowanie Jego Osoby jako konsumenta.
to szykuje sie nam historyczny wyczyn
bah do dziela, chetnie poznamy kulisy sprawy
nerwus
Kiciu, jesteś kochana :)))
Bahus
Ale ja o pomoc nie prosiłem :))))
Bahus
Użytkownik bahus napisał w wiadomości:
> Ale ja o pomoc nie prosiłem :))))
> Bahus
Są na tym świecie ludzie uczciwi, którzy sami swoją pomocną dłoń wyciągają.
Bachus
Użytkownik Bachus napisał w wiadomości:
> Użytkownik bahus napisał w wiadomości:
> > Ale ja o pomoc nie prosiłem :))))
> > Bahus
>
> Są na tym świecie ludzie uczciwi, którzy sami swoją pomocną dłoń wyciągają.
>
> Bachus
Taki właśnie jest Pan Gen, który z powodu przeżarcia plackami ziemniaczymi z cukrem nie może teraz w pełni ujawnić Państwu swych wspaniałych cech, takicj jak zyczliwość, uczciwość, punktualność, higiena i równo przycięte wąsy.
Pan Gen to jest ktoś! To Ktoś przez duże K.
Pan Gen jest wrażliwy i cnotliwy, nie może przejść obojętnie wobec dziejącego się zła. Każdemu zawsze poda swoją pomocną dłoń z nieskazitelnie wykonanym manikiur.
Ach, te jego dłonie. Bije z nich siła i zaborczość. Jak ściśnie mimi, to....
Pan Gen...
Z wyrazami szacunku
Fel
Użytkownik borgia napisał w wiadomości:
> Serdecznie Mimi współczuję...
Ja do kondolencji w imieniu Pana Gen się dołączam.
Z wyrazami szacunku
Fel w imieniu Gen
Użytkownik bahus napisał w wiadomości:
> Ale ja o pomoc nie prosiłem :))))
> Bahus
Przypomniało mi się!
Prosiłem!
Dziękuję za pomoc.
Bachus
Użytkownik Bachus napisał w wiadomości:
> Użytkownik bahus napisał w wiadomości:
> > Ale ja o pomoc nie prosiłem :))))
> > Bahus
>
> Przypomniało mi się!
> Prosiłem!
> Dziękuję za pomoc.
>
> Bachus
za dużo alkoholu?
hehe
Nie chciał bym nadużywać gościnności WŻ. Proszę o kontakt poza forum
bahus@os.pl
Bahus
Użytkownik bahus napisał w wiadomości:
> Nie chciał bym nadużywać gościnności WŻ. Proszę o kontakt poza forum
> bahus@os.pl
> Bahus
pampas jest prawym czlowiekiem na pewno sie zgodzi
nerwus
Użytkownik bahus napisał w wiadomości:
> Nie chciał bym nadużywać gościnności WŻ. Proszę o kontakt poza forum
> bahus@os.pl
> Bahus
Drogi Bahusie,
To, że tak piszesz, oznacza iż cenisz sobie to forum i Forumowiczów na nim piszacych, jak równiez jego właścicieli, czyli Pampasa i Wkn.
Oni mają więc przede wszystkim prawo znać odpowiedzi na pytania, które zadałem Tobie.
Nie, żeby rozniecać atmosferę wrogości, ale żeby mogli w przyszłości uniknąć przykrości, które Ciebie spotkały.
Zaangażowałeś ich czas i dobrą wolę. Winny więc jesteś im informacje na temat Twoich przypadków z mm.
Ja ze swej strony cały podtrzymuję propozcyję pomocy.
Pozwoliłem sobie już zacząć działać i napisałem do właścieli serwisu list żądaniem wyjasnienia Twojego przypadku.
Znalazły się w nim podobne pytania, które zadałem Tobie.
Z niecierpliwością czekamy na odpowiedzi, zarówno Twoje jak i właścicilei serwisu mm.
Takie niesprawdliwe traktowanie konsumenta MUSI być wyjaśnione publicznie.
Zatem odpowiadaj Bahusie niezłocznie na pytania.
Niech każdy ma możliwość poznania prawdziwej prawdy.
Oczywiście podaję swój adres: generallissimus@gazeta.pl
Jestem jednak przekonany, że uczynisz zadość uczciwości społecznej i z cała konsekwencją, jaką dotąd się wykazałeś, będziesz na tym gościnnym forum Wielkiego Żarcia nam pokazywał, jak walczyć z niesprawieliwym traktowaniem konsumenta.
Z wyrazami szacunku
Gen
Użytkownik bahus napisał w wiadomości:
> Nie chciał bym nadużywać gościnności WŻ. Proszę o kontakt poza forum
> bahus@os.pl
> Bahus
Bahusie!
Czas płynie szybko, w takich sytuacjach należy reagować błyskawicznie i bezwględnie.
Otrzymałem już odpowiedź z serwisu mm.
Czekamy teraz na Twój ruch. Bez Ciebie nie możemy nic zrobić.
Wszyscy Forumowicze czekają niecierpliwe na informację od Ciebie. Nie zawiedziesz ich przecież!
Nie można puścić płazem takiego traktowania!
Przecież znasz swoje prawa i nie możesz dać ich tak szargać.
Z wyrazami szacunku
Gen
Użytkownik Anerite napisał w wiadomości:
> Nie można puścić płazem takiego traktowania!
> Przecież znasz swoje prawa i nie możesz dać ich tak szargać.
> ---------------------------------------------------
> Ja moze dodam kilka moich przemyslen. Nie tylko Bahus zostal potraktowany
> nieprawnie. Byly osoby, ktorym odjeto prawo nawet do czytania forum, bez
> logowania, do czego kazdy ma prawo (mimo wniesionego wkladu czasu i pracy)
> Zostaly wyrzucone "nie odpowiednie" posty i tematy, a nawet blokowanie ludzi,
> ktorzy osmielili sie wyrazic krytyczne zdanie. Wlasciciele strony maja prawo
> do swoich ustalen, ale wszystko ma swoje granice. Sa ogolnie na swiecie
> przyjete prawne/etyczne normy do ktorych musimy sie stosowac w cywilizowanym
> swiecie. Wolnosc Tomku w swoim domku w takim zakresie, jak teraz zostalo
> ustalone na Mniam przekresla wszelkie prawne i etyczne normy przyjete na
> calym swiecie. Jak mozna likwidowac prywatna korespondencje na ten przyklad,
> albo prywatne przepisy posylane przez lata dla wszystkich za darmo? Czasy
> stalinowskie, czyli bezprawie wracaja tu bezprzykladnie i tym wlasnie nalezy
> sie zajac. Nie chodzi tu o jedna osobe, ale ogolnie o brak poszanowania prawa.
> Nie kazdy sie upomina o to, co mu sie nalezy, ale tu jest pogwalcenie ogolnych
> praw i tym sie nalezy zajac. O wiele wiecej osob jest zbulwersowanych, niz
> pisza, ale to nie ma znaczenia. Prawo jest prawem i kto go gwalci powinien
> poniesc konsekwencje. Anerite
bah i co dalej?
gen dostales info od baha
napiszesz co mm odpowiedzial
nerwus
Użytkownik Bazylka napisał w wiadomości:
> Nerwus - jest taki program w TV nazywa się "Bar", tam można podglądać co oni
> robią, słuchać ich bajdużenia polecam
taaaaaaaaaaaaaaaaaa
kupy nie bo nie smierdzi
nerwus
mie tez nie ma