Forum

Rozmowy wolne i frywolne

Czy ktoś wie?

  • Autor: Edwars Data: 2005-06-10 23:52:53

    Przepraszam że nie na temat, ale jest tu tyle osób ze może ktoś będzie w stanie mi pomóc.
    Brat mój jest dosyc ciężko chory (cukrzyca, wątroba itd. lekarstwa nie bardzo pomagają, "leczył" się u jakiejś mongołki, pomogła mu tylko wydać sporo kasy. Czy ktoś z Państwa wie o jakimś dobrym energoterapeucie, zielarzu lub innym tego typu cudotwórcy?, najlepiej z Warszawy ale nie koniecznie. Będę bardzo wdzięczny.

  • Autor: till Data: 2005-06-11 10:26:26

    obawiam sie ,że wyżej wymienieni mogą równie skutecznie wydrenować portfel , nie dajac efektów zdrowotnych.

  • Autor: dagaceranowicz Data: 2005-06-12 01:56:32

    Ja jestem raczej zwolennikiem medycyny konwencjonalnej, bo jestem lekarzem, ale może mogłabym jakoś pomóc?

  • Autor: Edwars Data: 2005-06-12 19:50:58

    Użytkownik dagaceranowicz napisał w wiadomości:
    > Ja jestem raczej zwolennikiem medycyny konwencjonalnej, bo jestem lekarzem,
    > ale może mogłabym jakoś pomóc?
    Ale jak? dzięki za dobre chęci.

  • Autor: till Data: 2005-06-12 22:43:27

    a jaka specjalizacja ?

  • Autor: kamaxyz Data: 2005-06-13 08:18:14

    czy można poprosić o bliższy kontakt
    bardzo mi na tym zależy z góry dziękuję
    pozdrawiam
    kamaxyz

  • Autor: bahus Data: 2005-06-13 10:00:07

    Mnie to qurcze, żadna z pań nie chce poprosić " o bliższy kontakt" Mogłem też iść na medycynę...a wybrałem coś innego :))))))
    Bahus

  • Autor: kamaxyz Data: 2005-06-13 10:36:23

    A!!!!!!!Przyjdzie czas i na Ciebie bahusku oj przyjdzie!!!!!!!!
    serdecznie pozdrowiam i uśmiecham sie o ttttttttttaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkk !!!!!!!!! tylko do Ciebie
    kamaxyz

  • Autor: bahus Data: 2005-06-13 16:42:23

    Wielkie dzięki Kamuś....tak mi miło w okolicach serduszka
    Bahus

  • Autor: Edwars Data: 2005-06-13 20:39:23

    Użytkownik kamaxyz napisał w wiadomości:
    > czy można poprosić o bliższy kontakt