Forum

Kuchenne porady

Inka21 - pomocy !!!

• Autor: alman Data: 2005-10-12 20:56:55

Ineczko, latem zrobiłam wino z porzeczek wg Twojego przepisu. Przepis prosty, winko pyszne. A teraz mam winogrona, zwykłe, nie za duże, ciemne. Chciałabym zrobić wino, ale nie mam zbyt dużego doświadczenia w tej materii. Może posiadasz jakiś sprawdzony a zarazem prosty w wykonaniu przepis na wino ? Byłabym wdzięczna . Proszę, jeśli możesz, pomóż. Pozdrawiam. almanka

• Autor: inka21 Data: 2005-10-13 08:50:11

ja zrobilam - wlaśnie dochodzą winogrona w alkoholu oto przepis: http://wielkiezarcie.com/przepis10810.html?PHPSESSID=4884535e0f45dc3a46f46d016dabb2e2,a na wino z winogron zaraz wklepię przepis, pozdrawiam inka21

• Autor: inka21 Data: 2005-10-13 09:08:29

o prosze : http://wielkiezarcie.com/przepis11801.html, inka21

• Autor: mlena Data: 2005-10-13 11:36:18

Użytkownik alman napisał w wiadomości:
    > Ineczko, latem zrobiłam wino z porzeczek wg Twojego przepisu. Przepis prosty,
    > winko pyszne. A teraz mam winogrona, zwykłe, nie za duże, ciemne. Chciałabym
    > zrobić wino, ale nie mam zbyt dużego doświadczenia w tej materii. Może
    > posiadasz jakiś sprawdzony a zarazem prosty w wykonaniu przepis na wino ?
    > Byłabym wdzięczna . Proszę, jeśli możesz, pomóż. Pozdrawiam. almanka