..Wiecie co mnie denerwuje jak przyjdzie zima?... Jestem kierowcą i mnie skręca, jak widze po nocy jak ludzie odśnieżają chodniki..... Wszystko byłoby super, gdyby nie zwalali całego śniego na.............. jezdnię :( Z drugiej strony : za parę minut jedzie odśnieżarka i cały ich trud na marne bo znów cały brudny śnieg i błoto znajduje się na chodniku..... nie wiem dlaczego, ale mnie to złości....i nie wiem dlaczego oni tak robią? szkoda im swoich pięknych (zaśnieżoych) ogródeczków ?! brrrrr
Mnie wkurza bezmyślność kierowców, którzy jeżdżą nie odśnieżonym samochodem. A ci, którzy wydrapują sobie kółeczko na wysokości oczu i ruszają w trasę to zupełna porażka...
Może się trochę zmieni bo teraz można dostać mandacik za wyskrobanie tylko kawałka szyby. Denerwują mnie nie odśnieżone drogi i parkingi o śliskich chodnikach szkoda mówić, ale najgorsze jest wysypywanie popiłów razem z gwożdziami na drogi. Myśli jeden z drugim jaki on to dobry uczynek robi a ty człowieku masz dziure w oponie i znowu w plecy. Pozdrawiam cieplutko byle do wiosny chociaż zima jest piękna ale tylko przez okno.
..Wiecie co mnie denerwuje jak przyjdzie zima?...
Jestem kierowcą i mnie skręca, jak widze po nocy jak ludzie odśnieżają chodniki.....
Wszystko byłoby super, gdyby nie zwalali całego śniego na.............. jezdnię :(
Z drugiej strony : za parę minut jedzie odśnieżarka i cały ich trud na marne bo znów cały brudny śnieg i błoto znajduje się na chodniku.....
nie wiem dlaczego, ale mnie to złości....i nie wiem dlaczego oni tak robią? szkoda im swoich pięknych (zaśnieżoych) ogródeczków ?!
brrrrr
Mnie wkurza bezmyślność kierowców, którzy jeżdżą nie odśnieżonym samochodem. A ci, którzy wydrapują sobie kółeczko na wysokości oczu i ruszają w trasę to zupełna porażka...
nooo to też..... strasznie to niebezpieczne - nie tylk odla nich ale i dla pozostałych uczestników ruchu
Może się trochę zmieni bo teraz można dostać mandacik za wyskrobanie tylko kawałka szyby.