Forum

Kuchenne porady

Czy ktoś jest w posiadaniu przepisu na drinki z uzyciem whiski PASSPORT SCOTCH?

  • Autor: seruś Data: 2006-01-03 12:23:17

        Dostalam ową butelczynę ,jest to ponoć jeden z lepszych trunkow jeśli chodzi o whiski ,ale nie mam przepisu na dobrego drinka  pozdrawiam:)i z góry dziekuje za okazana pomoc

  • Autor: Wróbelek Data: 2006-01-03 13:55:12

    Witam,
    nie znam się na tym, ale znalazłam coś przez google:

    http://sys21.de/viewtopic.php?p=20998&sid=cbac47df379a3493644496f316577a38

    Mam nadzieję że się przyda

    Pozdrawiam

  • Autor: aga9999 Data: 2006-01-03 14:11:39

    Whisky Pasport, to Blended Whisky, mieszanka 2 baz whisky, dojrzewa od 5 do 8 lat, charakteryzuje się bardzo bogatym aromatem. Dla amatorów whisky, mieszanie jej z czymkolwiek to profanacja.
    Jednakże niektórzy rozcieńczają ja wodą (byle nie z kranu! chlor i te sprawy wplyna negatywnie na smak) lub woda pod postacia lodu.
    Czasami miesza się whisky z coca-colą lub innymi napojami gazowanymi. Bleeee
    Ale trzeba sobie zadać pytanie to po co w takim razie pić whisky, jeżeli chce się zamaskować jej smak? można kupić dużo tańszą wódkę i "wzbogacać" jej smak colą, czy kawą, ale whisky?
    Ale nie będę świnia.. znalazłam link z koktajlami:
    http://www.scotchwhisky.net/cocktails/index.htm

  • Autor: seruś Data: 2006-01-04 12:22:34

     Serdeczne dzieki za okazaną pomoc:) niejestem znawca trunkow,a zwłaszcza whisky dla mnie to cos nowego,okazjonalnie spozywam coś niewielkiego ,a dobrego,ale to whisky wiem ,ze jest bardzo dobre ,ale samo bez dodania coli z lodem lub czegoś podobnego poprostu mi niesmakuje.Dzieki za opinie i pouczenie

  • Autor: Sweetya Data: 2006-01-04 15:29:11

    może naraże się amatorom whisky-ale popieram Cię Seruś-sama whisky smakuje jak bimber....;)))

  • Autor: seruś Data: 2006-01-04 17:01:04

    Dziękuje Ewcia :)i serdecznie Cie pozdrawiam buziaczkilola

  • Autor: Asiolek24 Data: 2006-01-04 22:59:22