Nie mam Pitu przed sobą, ale uważam że w poz. 102 musisz wpisać kwotę równą podatkowi, ponieważ kwota z poz. 102 nie może przekroczyć kwoty z poz. 101. Uważam że jesteś stratna z tego tytułu, ale moim zdaniem tak musisz wpisać.
Nie jestem księgową (na szczęście), ale wypełniam PIT-y całej rodzinie. W pozycji 106 napisz kwotę 0zł.Dalej podatek wszędzie 0. Nadpłata też 0. Niestety zwrotu nie będzie... Ale możesz przy składaniu PIT-u poprosić w skarbowym o sprawdzenie.
Zgadzam się z Wami. Teraz patrzę na ten PIT, który przyniosła sąsiadka do wypełnienia i rzeczywiscie bardzo rózni się od tego co mi Skolopendro przesłałaś. Po przeanalizowaniu wychodzi pozycja 113 mniejsza od pozycji 114. Zrobię tak jak mi radzicie. Wpiszę 0. Ogromne dzięki za pomoc.
Kochani okazało się, że jednak mam dobry druk PIT-37 (9). Widocznie w naszym kraju co Urząd Skarbowy to inny druk. Pytałam u nas i potwierdzili prawidłowość druku. Z Urzędu złapałam książeczkę i doczytałam się, że kwota w pozycji 102 nie może byc większa od kwoty z pozycji 101. W takim przypadku należy przepisać kwotę z pozycji 101. W pozycji 106 tak jak radziliście wpisujemy 0. Jeszcze raz ślicznie dziękuję wszystkim za udzieloną pomoc. Prawdę mówiąc PIT ten wypełniałam sąsiadce i głupio mi było się przyznać, że nie umiem, bo pierwszy raz spotkałam się z takim problemem. Co roku wypełniam sama Pity z różnymi odliczeniami i nigdy nie miałam żadnych pomyłek. Dlatego sąsiedzi chętnie korzystają z mojej pomocy. Tym razem ja jej potrzebowałam. DZIĘKUJĘ na Was można zawsze liczyć.
A nie lepiej ściągnąć sobie odpowiedni programik (w tym roku to pewnie będzie PITY 2005) i pozwolić mu, żeby sam wszystko wyliczył? Robię tak od kilku lat i jeszcze nie miałam żadnych poprawek.
własnie mozna z onetu sciągnąc program , który sam wszystko liczy , ale chyba jak wychodzi tak jak piszesz to on tez jest zawodny , wpisuje sie 0 a najlepiej jak bedziesz oddawała Pit i zapytasz dokładnie tej pani, która Ci go będzie odbierała ....pozdrawiam