Forum

Gawędy o jedzeniu

O pączkach słów kilka ;)

  • Autor: Shakira Data: 2006-02-24 18:09:40

    Witam witam!
    Tłusty czwartek był zaledwie wczoraj, więc myślę,że temat pączków wciąż jeszcze jest na czasie :) Ja wypowiem się w tej sprawie krótko i na temat. Przynajmniej postaram się... :P
    Kochani, wczoraj zrobiłam najlepsze pączki w całym swoim życiu. A muszę powiedzieć,że nie jestem nowicjuszem w tej kwestii. A wszystko dlatego,że odkryłam na tej stronce rewelacyjny przepis. Przepis Nutelli :) Dlatego

  • Autor: Shakira Data: 2006-02-24 18:12:49

    chciałam bardzo, bardzo, bardzo gorąco podziękować autorce!!!! Nutello, nawet nie wiesz ile radości mi przysporzyłaś!!! Zwłaszcza gdy widziałam jak bardzo smakują one moim bliskim... I gdy zobaczyłam zazdrość w oczach przyjaciółki, gdy jej pokazałam te cudeńka :D
    Czy ktoś się przyłączy do moich podziękowań? :)
    PS. Przepraszam,że wpis jest w 2 częściach, ale chyba komputer mi się buntuje :)

  • Autor: Sweetya Data: 2006-02-24 18:47:29

    Ja sie przyłączę Shakiro-dlatego ,że od roku nie skorzystałam z żadnego innego przepisu na pączki,jak tylko z przepisu Nutelli.
    Kiedy je upiekłam pierwszy raz i spróbowałam-wiedziałam ,że skończyły się moje poszukiwania na coraz to lepszy przepis-....bo...nie ma lepszego i napewno nie będzie.
    Serdeczne pozdrowienia dla wszystkich fanów pączków, a w szczególności dla fanów TYCHŻE PĄCZKÓW;)))
    A przede wszystkim ,,ściskawki''dla Nutelli-bo to wszystko dzięki niej...Nutella mam nadzieję,że łapiesz oddech???-skoro Cię tak wszyscy ,,ściskamy'' za ten przepis?!

  • Autor: Mag8 Data: 2006-02-24 19:26:42

    A mi nie wyszly Nei wiem jakim cudem, skoro wszystkim wychodza. Ciasto utopilo mi sie w masle i nie chcialo juz roznac :( Pocieszam sie tylko faktem, ze to byl mój pierwszy raz z paczkami. Nastepnym bedzie lepiej

  • Autor: ABA Data: 2006-02-25 22:45:48