Umieściłem przepis i chciałem dołączyć do niego zdjecie. Podałem ścieżkę, podałem rozmiar - i właśnie on chyba był za duży bo zdjęcie zajmowało mi całą rubrykę Sposobu wykonania. W czym określany jest rozmiar (cm ?) i jaki najlepiej wpisać, żeby zdjecie było normalnuch rozmiarów i nie narobić sobie obciachu? p.s. Czy wstawienie zdjecia cyfrowego stanowi różnicę w wymiarach wg zdjecia skanowanego?
zdjęcie najoptymalniejsze na stronę powinno mieć wymiary 650 x470 (ok) - jak wstawisz więszkszy wymiar, mniejszy wyjdzie sam. To są chyba piksele. Większe zdjęcia też wchodzą, ale nie ma takiej potrzeby
Próbowałam wstawić fotkę do moich przepisów,ale nic mi z tego nie wyszło,i pojawił się komunikat: "niedozwolony format pliku".Co zrobiłam źle i o co w tym wszystkim chodzi? Podkreślam,że jestem nowicjuszką w dodawaniu fotek.
Mam pytanie odnosnie zdjec, umieszczam przepisy ze zdjeciami ale w spisie obok nazwy przepisu nigdy nie ma ikonki aparatu fotograficznego mimo, ze przepis zawiera zdjecia. Dlaczego tak sie dzieje?
Umieściłem przepis i chciałem dołączyć do niego zdjecie. Podałem ścieżkę, podałem rozmiar - i właśnie on chyba był za duży bo zdjęcie zajmowało mi całą rubrykę Sposobu wykonania. W czym określany jest rozmiar (cm ?) i jaki najlepiej wpisać, żeby zdjecie było normalnuch rozmiarów i nie narobić sobie obciachu?
p.s. Czy wstawienie zdjecia cyfrowego stanowi różnicę w wymiarach wg zdjecia skanowanego?
zdjęcie najoptymalniejsze na stronę powinno mieć wymiary 650 x470 (ok) - jak wstawisz więszkszy wymiar, mniejszy wyjdzie sam. To są chyba piksele. Większe zdjęcia też wchodzą, ale nie ma takiej potrzeby
Próbowałam wstawić fotkę do moich przepisów,ale nic mi z tego nie wyszło,i pojawił się komunikat: "niedozwolony format pliku".Co zrobiłam źle i o co w tym wszystkim chodzi? Podkreślam,że jestem nowicjuszką w dodawaniu fotek.