Jak łatwo się domyśleć jestem tu nowa. Na pewno też nie zdziwicie się, gdy powiem, że godzinami potrafię siedzieć w kuchni gotując, smażąc i piekąc ;) Za dużo przepisów tu pewnie nie dam, bo jestem dopiero początkująca (mam 17 lat, więc proszę nie wymagać ;)), będę musiała zaufać waszej wprawie w "kuchennych" sprawach ;) Tak tylko napisałam, żeby zaznaczyć swoją obecność tutaj i, żeby potem nie było, że się nie przywitałam :P Pozdrawiam wszystkich :)
Witaj - super ze coraz młodsze osoby lubia bawic sie w kuchni a nie tylko biegac po fast foodach :D Miło mi ciebie przywitac osobiście :) Obys tu sie dobrze czuła i wierz mi - przepisom ludzi stad możesz ufac :)
Jak łatwo się domyśleć jestem tu nowa. Na pewno też nie zdziwicie się, gdy powiem, że godzinami potrafię siedzieć w kuchni gotując, smażąc i piekąc ;) Za dużo przepisów tu pewnie nie dam, bo jestem dopiero początkująca (mam 17 lat, więc proszę nie wymagać ;)), będę musiała zaufać waszej wprawie w "kuchennych" sprawach ;) Tak tylko napisałam, żeby zaznaczyć swoją obecność tutaj i, żeby potem nie było, że się nie przywitałam :P Pozdrawiam wszystkich :)
Witaj - super ze coraz młodsze osoby lubia bawic sie w kuchni a nie tylko biegac po fast foodach :D
Miło mi ciebie przywitac osobiście :) Obys tu sie dobrze czuła i wierz mi - przepisom ludzi stad możesz ufac :)
Witaj -miło,ze dołączyłaś;)))
Hej!:) Witaj w wielkiej kuchni;)
p.s. ja jestem niewiele starsza! :) Powodzonka
Witaj, powodzenia, smacznego ! :)
Witaj to się chwali ,że lubisz gotować, będzie z Ciebie Wspaniały Wielki Zarłoczek super,że dołączyłaś,pozdrawiam.
Witaneczko !!
Pozdrowionka !!
Elek
Witaj w naszej głodnej rodzince

Witaj serdecznie wsrod WZ, pozdrowka dla ciebie i rodzinki.
Dzięki wszystkim za ciepłe powitanie i najlepszego z okazji Świąt! :)
...heloł, młoda,..siemanko...
...szkoda...zjadłem juz śniadanko...
A tak na poważnie...to nie umiem...WITAJ W WIELKIM ŻARCIU...
Czuj się jak u siebie w kuchni ! Witaj !