Na znak protestu przeciw ministrowi edukacji narodowej, Romanowi Giertychowi, od dziś zaprzestajemy używania czcionki TIMES NEW ROMAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bahus
Popieram w całej rozciągłości problemu edukacyjnego naszej młodzieży i każdego wieku edukacyjnego , i U.Trzeciego Wieku też. Gdy słucham tego ministerka i jego "gierek edukacyjnych", to tak myślę, że on sam, gier tych nie rozumie. "I to by było na tyle..." Janek
Aż się dziwię, że wdajecie się w takie polityczne gierki. Wydaje mi się, że każdemu należy się szansa, a jedynie konstruktywna krytyka przyniesie dobre owoce. A są one w szkolnictwie bardzo potrzebne, sama jestem nauczycielką. Skoro chcę dać facetowi szansę i mieć odrobinę nadziei na to, że coś się polepszy, to mam nie korzystać z Wielkiego Żarcia i nie zamieszczać przepisów. Każdy ma prawo do własnych poglądów, więc dlaczego mają one nas tutaj dzielić? Pozdrawiam.
eNka , chyba za poważnie odebrałaś nasze parapolityczne żarciki. Rzeczywiście każdy ma prawo do swoich poglądów . I bardzo dobrze , że różnimy się między sobą pod wieloma względami. Przynajmniej nie jest nudno . A że czasem polityka wejdzie i do kuchni - takie życie. Grunt, zeby nie na długo i nie w kontekście pustych półek ;)))))))
Ktoś kiedyś mi mądrze powiedział, że przy stole nie rozmawia się o religii i polityce, bo się źle trawi. Jak widać miał rację.:D Enko przecież jesteśmy tu aby miło spędzić czas...
Wypraszam sobie, poważną dyskusje, na tak poważny zresztą temat, nazywać ..."parapolitycznymi żarcikami". Czy Szanowna Wielce Till uważa iż imć Bahus otwierałby niepoważną dysputę? To, że przedmioto/podmiot jest niepoważny to juz "isza inszość". A, że polityka wchodzi do kuchni ...to tak jak z sexem w parlamencie 460 +100 ..."pieprzy" i soli , i mamy ...największy szczyt bezpłodności.