Mam na imię Kasia, z wykształcenia jestem pedagogiem i od kilku lat mieszkam w Płocku. Kuchnia od zawsze była moją pasją, dlatego, jeśli tylko mam możliwość, to z miłą chęcią spędzam czas w kuchni "przy garach" :). Ostatnio, dzięki przepisom zawartym na stronach "Wielkiego Żarcia" przygotowałam przyjecie imieninowe dla mojego taty. Zaproszeni goście nie mogli wyjść z podziwu dla mojego kunsztu kulinarnego- nie wiedzieli jednak, że wszystkie potrawy, to Wasza zasługa Kochani:), bo gdyby nie Wy, nie udałoby mi się przygotować takich pyszności. Przepraszam Wszystkich, że nie przywitałam się z Wami, ale dopiero poznaje tajniki stron WŻ- do tej pory korzystałam tylko z przepisów, dlatego chcę nadrobić zaległości i Wszystkim mówię "Witajcie:-)".
Mam nadzieję, że zostanę przez Was przyjęta i będę mogła podzielić sie także swoimi przepisami- choć zapewne nie będą one tak wyszukane, jak Wasze:-). Bardzo sie cieszę, że znalazłam tę stronę, bo naprawdę możecie być z siebie dumni:-. Jeszcze raz chcę przywitać Wszystkich cieplutko i serdecznie i życzyć wielu sukcesów w życiu i oczywiście kuchni :-).
A moze jako pedagog mach ochote udzielic sie tez w naszej szkole gotowania ? Zapraszamy (Artykuly-Szkola gotowania) Lub (Artykuly- tworczosc literacka). Zreszta gdzie bys zajrzec nie zechciala.... korzystaj i badz z nami...
Na pewno będę z Wami- jeszcze nigdy nie spotkałam sie z tak ciepłym przyjęciem- widzę, że ludzie lubiący gotować, to "swoi ludzie"- i tak trzymać:-). Postaram sie udzielać i wnosić coś od siebie w istnienie WŻ. Nie chciałabym jednak urazić nikogo, jeśli przepis, który umieszczę, będzie już przez kogoś podany. Jeśli tak się stanie, to z góry przepraszam. Postaram sie także napisać jakiś artykuł, albo może jakiś wierszyk- na pewno czymś się z Wami podzielę:)
Witam serdecznie! zycze milego gotowania i jeszcze milszego degustowania a jeszcze milszego dostawania pochwal za super smakolyki!! hihi<- to ja, Glumanda!!