Forum

Galeria

rameczki na ścianę własnej roboty

• Autor: Wróbelek Data: 2006-08-06 17:17:16

dawnom się niczym nie chwaliła, ale już wracam do formy:)
    Oto ramki na ścianę z wykałaczek szaszłykowych. Wszystkie są takie same, tylko motyw dekoracyjny jest w każdej inny. Natomiast w środku jest motyw kwiatowy(wedle życzenia mamy bo to ona chciała czegoś na ścianę)

Oto pierwsza:

Druga wygląda tak:

trzecia rameczka:

I ostatnia, czwarta ramka:

a tak najprawdopodobniej będą wisiały, jeszce tylko haczyki z tyłu muszę dokleic. Narazie leżą na stole:

Pozdrawiam

Ania

• Autor: kawka Data: 2006-08-06 17:57:20

Wróbelku, piękne ramki oraz kwiaty - masz talent i cierpliwość. Jestem pod wrażeniem twich wyrobów. Pozdrawiam

• Autor: Bada Data: 2006-08-06 18:31:33

kochana Aniu ale napisz cos wiecej jak to kleisz i czym i wogole jak to robisz bo ja jestem nowicjuszka,ale ladnie to wyglada  i moze bym sie skusila zrobic .Z gorydzieki za odpowiedz.

• Autor: Wróbelek Data: 2006-08-06 18:58:47