Forum

Kuchenne porady

Co z robić szybko łatwo i przyjemnie ^^

  • Autor: Mała Ja Data: 2006-09-05 15:55:38

    WItam. Mam dopiero 11 lat i na tym forum jestem maluchem ale to nic. mam prośbę. Czy możeciemi napisać Wasze łatwe przepisy. Jestem początkująca i głodna xD

  • Autor: renataz36 Data: 2006-09-05 16:12:15

    Cześć nie wiem co lubisz jadać ale jeśli masz ochotę na coś pysznego slodkiego to proponuję mój przepis na szybkie pączusie. No może nie do końca sama je zrobisz ale przy lekkiej kontroli mamy napewno bedzie Ok. Pozdrówka i do dzieła http://wielkiezarcie.com/przepis15232.html

  • Autor: Dorota zza plota Data: 2006-09-05 16:46:39

    hi witaj Mala Ja jak to milo ze lubisz kucharzyc. Moze chlebek z jajkiem? To tak Potrzeba: duze kromki wczorajszego chleba. Ilosc zalezy od tego ile masz apetytu patelnie najlepiej teflonowa postaw na gazie Kiedy trzymajac raczke rakies 7 cm nad patelnia poczujesz mile "ciepelko" wlej troszke oleju - ze dwie lyzki lub lyzke masla .
    Teraz uwazaj bo lubi pryskac. Gaz powinnas zmniejszyc na taki sredni. Teraz w kromkach chleba wytnij szklanka takie dziury posrodku kromki. Kromki poloz na patelni tak by plasko lezaly w tym czasie kiedy sie chlebek smazy ostroznie umyj tyle jajek ile kromek chlebka chcesz zjesc. teraz przewroc widelcem albo lopatka chlebek ostroznie na druga strone jesli trzeba dodaj troszke masla by sie nie przypalil.

    Jajko (kazde osobno) wbij po kolei do filizanki czy kubeczka uwazajac zeby lupinka ci nie wpadla. Jesli tak sie stanie wylow ja lyzeczka . Teraz w kazdy chlebek wlej w ta dziure jedno jajko. Zmniejsz gaz, przykryj patelnie jesli masz czym i poczekaj z 5 do 10 minut. Potrawa jest gotowa jak jajka sie zetna tzn mie widac surowego. Posol. popieprz i zsun na talerz. Polej ketchupem jesli lubisz i...wcinaj. Po jedzeniu nie zapomnij posprzatac - wtedy Mama sie ucieszy. Pozdrawiam serdecznie.