Studiuję zaocznie w Szczecinie. Dotychczas miałam , gdzie nocować, ale moi gospodarze rozmyślili się w ostatniej chwili i zostałam na lodzie. Czy może wiecie, gdzie mogą nocować zaoczniacy w Szczecinie, żeby nie zbankrutować? Przeczesałam internet, ale ceny są porażające. Jeżdżę sama nie mam nikogo do spółki. :( Możektoś z was słyszał o przyzwoitym połączeniu ceny z jakością. :) Dzięki.
A to jeszcze zależy, gdzie masz zajęcia. Popytaj ludzi z roku-mnóstwo z nich na pewno korzysta z róznych burs. Warunki od bardzo takich sobie po zupełnie znosne, ceny też rózne.
Problem jest w tym że z Kołobrzegu jestem jedyna, a wszyscy których znam z roku są ze Szczecina i okolic. A ja nie mam nawet gdzie zanocować w pierwszy zjazd. :(
Koleżanka podczas zjazdów nocowała w bursie na Matejki, zajęcia miała niedaleko.Spróbuj wykukać coś w googlach. No pierwszym zjeżdzie na pewno zasięgniesz języka i będzie OK.
Obdzwoniłam akademiki - jeszcze nie wiedzą ile miejsc mają wolnych. Mam już nocleg na zjazd 23 i 24 września, ale na następne muszę jeszcze poszukać. Dzięki Ewo za zainteresowanie. Może nie będę musiała nocować na Dworcu w Szczecinie. ;) Nie jest zachęcajacy.
Ja nie mieszkam w Szczecinie,ale córka moja tam studiowała i podała mi taki adres dla Ciebie: Internat Zespołu Szkół Kolejowych ul .Sowińskiego tel.091 4489597 lub 091 4489446.Jest to tani nocleg dla studentów zaocznych w pobliżu Uniwersytetu Szczecińskiego.Proszę spróbuj! Życzę powodzenia!
Studiuję zaocznie w Szczecinie. Dotychczas miałam , gdzie nocować, ale moi gospodarze rozmyślili się w ostatniej chwili i zostałam na lodzie. Czy może wiecie, gdzie mogą nocować zaoczniacy w Szczecinie, żeby nie zbankrutować? Przeczesałam internet, ale ceny są porażające. Jeżdżę sama nie mam nikogo do spółki. :( Możektoś z was słyszał o przyzwoitym połączeniu ceny z jakością. :)
Dzięki.