Witajcie Kochani ! Dołączyłam do Was jeszcze w czerwcu i tak jakoś wyszło,że do tej pory się nie przedstawiłąm.Początkowo miałam zamiar tylko się rozejrzeć:nie przypuszczałąm,że będzie z Wami tak rodzinnie i pysznie.Ostatnio zaglądam do Was codziennie,zdążyłąm skorzystać z wielu przepisów,chociaż nie jestem początkująca w kuchni,nie należę też do młodzieży (chyba,że do tej lekko przechodzonej). Mam jednak cjchą nadzieję,że przyjmiecie mnie do swego sympatycznego grona.Mam na imię Ala,jestem z Rzeszowa i też lubię jak większość z Was kuchnię.Pozdrawiam serdecznie
Dziękuję wszystkim za miłe słowa powitania. Fajnie być zauważonym. Zapraszam na jeszcze ciepły sernik.Pozdrawiam wszystkich smacznie i cieszę się.że jestem z Wami
Witajcie Kochani !
Dołączyłam do Was jeszcze w czerwcu i tak jakoś wyszło,że do tej pory się nie przedstawiłąm.Początkowo miałam zamiar tylko się rozejrzeć:nie przypuszczałąm,że będzie z Wami tak rodzinnie i pysznie.Ostatnio zaglądam do Was codziennie,zdążyłąm skorzystać z wielu przepisów,chociaż nie jestem początkująca w kuchni,nie należę też do młodzieży (chyba,że do tej lekko przechodzonej).
Mam jednak cjchą nadzieję,że przyjmiecie mnie do swego sympatycznego grona.Mam na imię Ala,jestem z Rzeszowa i też lubię jak większość z Was kuchnię.Pozdrawiam serdecznie
Witaj
I po co było tak się chować ?
Miło , że jesteś :))))
WITAJ ALU, ja też jestem tu od dzisiaj choć również korzystam z zamieszczonych przepisów od dawna,
witaj w naszej kuchni!!!
Witaj serdecznie Alu!
witaj witaj
Witam witam i zycze milego spedzania z nami czasu.

WITAJ ALU
to rzeczywiście wspaniała rodzinka.
Witaj Alu
Cześć i czołem!!
Dziękuję wszystkim za miłe słowa powitania. Fajnie być zauważonym. Zapraszam na jeszcze ciepły sernik.Pozdrawiam wszystkich smacznie i cieszę się.że jestem z Wami
witaj wśród nałogów
Witaj Ala,fajnie,że sie pojawiłaś-gotuj razem z nami i pamietaj ta strona uzależnia.Pozdrawiam - ata

Witaj Alu.
Witaj Alu!Dobrze ,że jesteś;))))