Pragnę przedstawić Wam moją sunie rasy cocker spaniel angielski.Ma 2 miesiące a z nami jest od tygodnia. Ma na imie Korsa,jest cudowną,wesołą,pełną radości istotą.Wszyscy domownicy zakochali się w niej od pierwszego wejrzenia.
Sliczna psinka. Ja uwielbiam psy, ale niestety nie mam zadnego od kiedy mieszkam za oceanem. Moj piesio zostal w Polsce u mojej siostry. Ma sie tam dobrze. Pozdrawiam
Moja mama uparła się, że chce mieć psa. Myslimy z tatą by zrobić jej niespodziankę na imieniny i kupić spaniela. Dlatego chciałabym się Mońciu zapytać gdzie kupiliście Waszego pieska- z ogłoszenia, od jakiś znajomych, w schronisku? Jestem kompletnie zielona w tym temacie. I ile taki spanielek kosztuje (głupio mi w przypadku żywego stworzenia zadawać takie pytania, no ale mam nadzieję, że się nie obrazisz)?
A Korsa super, spanielki to najpiękniejsze pieski na świecie :)
Kungunia- a co ma wspólnego przeprowadzka z psem ???Jak można zostawić albo oddać PRZYJACIELA ???? Ja wzięłam psa ze soba mimo przeprowadzki do innego miasta... Czy Ty wyjeżdzasz za granicę ????
pomiziałam.Ona ma w sobie tyle energii,że jestem wykończona zabawą z nią a ona wciąż nie ma dośc.Najgorsze,że dopóki nie będzie miała pełnych szczepień nie moge wychodzić z nią na dwór i na spacery-jeszcze cały miesiąc!!!W plenerze zawsze to zabawy byłyby ciekawsze i bardziej urozmaicone.Martwi mnie też kwestia załatwiania się...jeszcze miesiąc będe pozwalać na sikanie w domu a potem nagle zabronie?Pomijam już,że do tego czasu będę mieć pewnie w domu stajnie Augiasza
Jeszcze ten miesiąc się przemęcz naprawdę nie warto ryzykować spacerów bez pełnych szczepień ja z moim Cezarem nie mogłam wychodzić ok.3 mies. bo był taki malutki jak go kupiłam 5 lat temu to mieścił sią na dłoni. A z sikaniem staraj się ją pilnować i w odpowiednim momencie na gazetę Cezar po 2 tyg. sam się nauczył i jak nie było gazety to piszczał i kręcił się w tym miejscu gdzie powinna być gazeta.