Kochani! Chcę w tym roku wybrać się z rodzinką w Bieszczady. Problem polega na tym, że nie wiem specjalnie do której miejscowości się wybrać, by było w miarę niedaleko na szlaki. Ustrzyki Górne- Dolne ??? Jestem zupełnie zielona. Pomóżcie Kochani! Może macie też jakieś swoje namiary na kwatery... Polećcie mi coś proszę. Z góry serdecznie dziękuję. Pozdrawiam wszystkich cieplutko. Ania
http://www.wetlina.com.pl/ polecam, bylem - SPRAWDZONE !!!!! Pokoje o roznym standardzie, gospodarze mili, meta w sercu Bieszczadow, kuchnia w pelni wyposazona, ale jedzenie we wlasnym zakresie.
Jeśli dobre (czysto!) warunki schroniskowe nie przeszkadzają, polecam Schronisko pod Mała Rawką. Wszędzie blisko, ale kawałeczek od głównej drogi (którą jeżdzą busy praktycznie do każdej miejscowości), parking i faktycznie turystyczna atmosfera wieczorami, śpiewy... Natomiast absolutnie nie polecam Ustrzyk Górnych w sezonie. Hałas i pełno gimnazjalistów, co się urwali z domu i nadużywają . Wetlina jako miejscowość nie zrobiła na mnie ostatnio (2 lata temu) dobrego wrażenia (powody te, co w Ustrzykach) ale akurat był festiwal Bieszczadzkie Anioły, może dlatego były takie tłumy? W ogóle najlepiej jechać tam we wrześniu albo październiku...
Kochani!
Chcę w tym roku wybrać się z rodzinką w Bieszczady. Problem polega na tym, że nie wiem specjalnie do której miejscowości się wybrać, by było w miarę niedaleko na szlaki.
Ustrzyki Górne- Dolne ??? Jestem zupełnie zielona. Pomóżcie Kochani!
Może macie też jakieś swoje namiary na kwatery... Polećcie mi coś proszę.
Z góry serdecznie dziękuję. Pozdrawiam wszystkich cieplutko.
Ania
http://www.wetlina.com.pl/
polecam,
bylem - SPRAWDZONE !!!!! Pokoje o roznym standardzie, gospodarze mili, meta w sercu Bieszczadow, kuchnia w pelni wyposazona, ale jedzenie we wlasnym zakresie.