Czy ktoś ma pomysł jaki mozna kupic prezent wychowawczyni,która własnie zdaje klasę mojej córki?Jestem w trójce klasowej i na moje barki spadł zakup prezentu(rodzice umyli od tego ręce).Proszę o radę,bedę wdzięczna!
Myślę, że pomysł z albumem jest b.dobry. Jeżeli chcielibyście coś tam jeszcze dodać to myślę, że sympatyczną pamiątką byłaby np jakaś ładna filiżanka z paczką rasowej herbaty.
Jestem nauczycielką i powiem szczerze, że nieswojo się czuję przyjmując prezenty od uczniów. Za swoją pracę otrzymuję wynagrodzenie i wdzięczność wyrażona szczerym słowem i bukietem kwiatów w zupełności mi wystarczy:))) Jeśli już prezent to skromny i niezobowiązujący. Uważam, że pomysł Ewy jest świety:) Może być też jakaś książka z wpisami od uczniów na tytułowej stronie - to chyba najmilej widziany podarunek wśród moich kolegów.
W klasie u mojego syna wszystkie dzieci wyszyly , naszyly ,namalowaly itp zyczenia dla pani na poszewkach od poduszki . Technika byla dowolna i kazde dziecko mialo inny pomysl . Byly tam tez naszyte zdiecia dzieci . Potem jedna osoba pozbierala te prace i wszystkie poszewki polaczyla w jedna calosc . Wyszedl taki duzy ,piekny koc ... Pani byla zachwycona i nawet poplakala ze szczescia a dzieciaki wlozyly swoja prace i byly bardzo zadowolone .
Dodam ze dzieciaki robily to w domu i dlatego kazda praca byla inna i bardzo ciekawa . Dzieci mialy na to tydzien czasu , a w domu zawsze sie znajda jakies guziki , wstazki , farbki , listki i rodzice sluzacy pomyslami i pomoca . Zycze rownie ciekawych pomyslow . Dodam ze pani tez zrobila niespodzianke klasie i zamowila pizze , chipsy i cole ...
Kwiaty to napewno,ona uwielbia doniczkowe wiec myślę,że jakiś storczyk.Biżuterii niestety nie nosi.Powiedzialam córce,zeby zaproponowala dzisiaj dzieciom wykonanie laurek ze swoimi portretami i krotkimi podziekowaniami(ten pomysł wyplynął od was,więc wielkie dzieki).