Forum

Rozmowy wolne i frywolne

Jaki prezent dla wychowawczyni?

• Autor: aga1 Data: 2007-06-14 20:17:23

Czy ktoś ma pomysł jaki mozna kupic prezent wychowawczyni,która własnie zdaje klasę mojej córki?Jestem w trójce klasowej i na moje barki spadł zakup prezentu(rodzice umyli od tego ręce).Proszę o radę,bedę wdzięczna!

• Autor: EWA007 Data: 2007-06-14 20:22:00

Albumik ze zdjęciami, gdzie kazde dziecko koło swego pysia wpisze kilka słów.

• Autor: kurkuma Data: 2007-06-14 20:26:57

Myślę, że pomysł z albumem jest b.dobry. Jeżeli chcielibyście coś tam jeszcze dodać to myślę, że sympatyczną pamiątką byłaby np jakaś ładna filiżanka z paczką rasowej herbaty.

• Autor: monia00 Data: 2007-06-14 20:29:05

czy to szkola podstawowa i czy ta pani prowadzila klase pare lat ?

• Autor: aga1 Data: 2007-06-14 20:34:20

Tak,to podstawówka,córa kończy trzecią klasę.

• Autor: Canella Data: 2007-06-14 20:40:13

Jestem nauczycielką i powiem szczerze, że nieswojo się czuję przyjmując prezenty od uczniów. Za swoją pracę otrzymuję wynagrodzenie i wdzięczność wyrażona szczerym słowem i bukietem kwiatów w zupełności mi wystarczy:))) Jeśli już prezent to skromny i niezobowiązujący. Uważam, że pomysł Ewy jest świety:) Może być też jakaś książka z wpisami od uczniów na tytułowej stronie - to chyba najmilej widziany podarunek wśród moich kolegów.

• Autor: aga1 Data: 2007-06-14 20:42:11

a co myślicie o piórze z wygrawerowanymi podziekowaniami od klasy?

• Autor: monia00 Data: 2007-06-14 20:49:09

W klasie u mojego syna wszystkie dzieci  wyszyly , naszyly ,namalowaly itp zyczenia dla pani na poszewkach od poduszki . Technika byla dowolna i kazde dziecko mialo inny pomysl . Byly tam tez naszyte zdiecia dzieci . Potem jedna osoba pozbierala te prace i wszystkie poszewki polaczyla w jedna calosc . Wyszedl taki duzy ,piekny koc ... Pani byla zachwycona i nawet poplakala ze szczescia a dzieciaki wlozyly swoja prace i byly bardzo zadowolone .

• Autor: Canella Data: 2007-06-14 20:56:57