Szybkie ciasto z czarnymi jagodami ---------------------------
500 g czarnych jagod, 200 g margaryny, 350 g maki, 200 g cukru, 1/2 lyzeczki cynamonu.
Rozpuscic margaryne i wystudzic. Make wsypac do miski, dodac cukier,cynamon i tluszcz. Palcami zmieszac by powstala kruszonka. Dno wysmarowanej tortownicy wysypac polowa kruszonki, na nia dac jagody, ktore pokryc reszta kruszonki. Piec na zloty kolor w temp. 200 stopni.
Mari poszukuję tych przepisów dla mojej karmiącej maleństwo koleżanki. Spragniona jest czegoś słodkiego a ogranicza ją alergia jej maleńkiego synka. Chciałabym jej umilić życie czymś słodkim stąd moje poszukiwania. Nie znam się na tofu i nie wiem jakie jest dobre a jakie nie. Proszę podpowiedz dalej. Ja widziałam tofu w markecie , ale były to niewielkie porcje, raczej sałatkowe chyba. Czy to o to chodzi?
Przede wszystkim tofu byc bardzo swieze i nie moze miec zadnych dodatkow typu papryka, grzyby i inne a takze nie moze byc wedzone. MUSI byc zupelnie biale i miekkie jak twarozek. Wiem ze trudno o takie ale moze mieszkasz w duzym miescie gdzie sa sklepy ze zdrowa zywnoscia. Tam powinno byc wlasnie takie tofu jakiego potrzebujesz do sernika. Na wszelki wypadek przepis wstawie do swoich przepisow. Powodzenia "w lowach". .
Czy ktoś zna przepisy na ciasta lub ciasteczka , które nie zawierają białka jaja kurzego i produktów pochodzących z mleka krowiego?
Moze sernik z tofu? O ile masz mozliwosc zdobycia dobrego tofu to sluze przepisem!
Szybkie ciasto z czarnymi jagodami
---------------------------
500 g czarnych jagod, 200 g margaryny, 350 g maki, 200 g cukru, 1/2 lyzeczki cynamonu.
Rozpuscic margaryne i wystudzic. Make wsypac do miski, dodac cukier,cynamon i tluszcz. Palcami zmieszac by powstala kruszonka.
Dno wysmarowanej tortownicy wysypac polowa kruszonki, na nia dac jagody, ktore pokryc reszta kruszonki.
Piec na zloty kolor w temp. 200 stopni.