Forum

Rozmowy wolne i frywolne

ufoludki czy co ?????

  • Autor: piq Data: 2007-07-01 09:21:46

    Ludzie bardzo proszę - wpisujcie w ustawieniach miasta skąd jesteście. Bardzo mnie denerwuje kiedy mam do kogos napisać i nie wiem z kim rozmawiam, To tak jakbym swoje wypowiedzi wysyłała w kosmos.... Wstydzicie sie swoich miast ??????????
    Jeżeli ktoś ma kompleksy niech chociaż napisze rejon kraju......PROSZĘ i dziękuję za uwagę. Pozdrawiam.

  • Autor: Paola_r Data: 2007-07-01 09:36:18

    Piq , wyluzuj! :) WŻ nie jest portalem abonamentowym, więc wszyscy do pewnego stopnia pozostajemy anonimowi. Albo nie uważamy (mówię w tym momencie za siebie), by to, skąd pochodzimy, było aż tak istotne.
    Nie będziesz ze mną rozmawiać, jeśli napiszę, że jestem z Zielonej Góry lub z Podkarpacia albo Białostocczyzny ?
    Sądzę, że nie będzie to miało dla Ciebie wielkiego znaczenia, jeśli wejdziemy na wspólny temat.
    Prywatność jest naprawdę osobistą sprawą - myślę, że to mimo wszystko czujesz - i sami o tym decydujmy, ile z niej będzie dostępne.
    Pozdrawiam cieplutko.
    Paola-nie Ufoludek i bez kompleksów co do regionu :)

  • Autor: Petra Data: 2007-07-01 09:39:08

    Poszerzę Twoją prośbę, umieszczajcie swoje zdjęcia, nie sa to w końcu anonse matrymonialne, dobrze wiedzieć z kim mamy do czynienia. Wszyscy w końcu jesteśmy WŻ-etową rodziną, a dobrze się znac po rodzinie :-).
    Pozdrawiam. Irena

  • Autor: kamaxyz Data: 2007-07-01 09:53:29

    Pig Aniołku to nie ufoludki To MY WZ-towicze

    poprostu troszeczkę anonimowści trzeba,

    jak kogoś bliżej poznam chętnie powiem więcej o sobie.

    Myślę ,że za odrobinką tajemniczości wszyscy tęsknimy prawda?????/. A Ty w ustawieniach wstawiłaś tylko swoje śliczne oko, a gdzie reszta no gdzie pig???/
    pozdrawiam bardzo ciepło bo słońca tak mało i zrobiło się tak jakoś jesiennie

  • Autor: Wróbelek Data: 2007-07-01 12:03:31