Forum

Kuchenne porady

POMOCY jestem nowicjuszem przy piekarniku elektrycznym

• Autor: Grażka1 Data: 2007-08-09 20:24:29

POMOCY jestem nowicjuszem przy piekarniku elektrycznym
    czy temp. tu podawane to do elekt. czy gazowego? jaka jest różnica temperatur??

• Autor: Glumanda Data: 2007-08-09 21:46:18

Na moj gust temperatura podawana jest w stopniach °C i jest taka sama przy obu kuchenkach. Jedyna roznica, to moze byc, ze piec gazowy ma podane tzw. I , II , III stopnie. Kazdemu z nich odpowiada jakas temperatura ale to na pewno podane jest w papierach dolaczonych do kuchenki. Pytaj dalej, jesli jeszcze nie wszystko wyjasnione! Glumanda :)

• Autor: alman Data: 2007-08-10 07:42:22

Nie jest ważne jaki piekarnik, temperatura oznacza zawsze tyle samo stopni C. Jednak weź pod uwagę, że w elektrycznym możesz grzać góra-dół lub włączyć termoobieg. A poza wszystkim, to trzeba poznać "swój" piekarnik, bo każdy piecze trochę inaczej /ja np. z reguły piekę w temp. 150 st. bo gdybym nastawiła na 180 st. to po czasie byłby węgielek/.

• Autor: piszczalka Data: 2007-08-10 08:27:43

Ostatnio piekłam ciasto w moim nowym piekarniku. W przepisie było podane aby piec w 180 C Ciasto wyszlo w srodku surowe a na zewnatrz wegiel. Bylo to moje pierwsze i ostatnie ciasto HAHA ;)

• Autor: Krystyna911 Data: 2007-08-10 08:56:38