Moje świecidełka handmade .Jestem fotograf gawędziarz :) więc zdięcia nie sa najlepszej jakosci.I znowu daty sie nie zgadzaja..., ale o tym przypomnialam sobie jak zdiecia byly juz na komputerze....Nie są może piękne, ale cala przyjemnosc w robieniu ich:) Nie ma tu wszystkich bo reszta......
Piękne!!!!!!!ale Ty masz talent! może chciałabym się nauczyć takie cudenka robić ale niemam zielonego pojęcia...jak to się robi! Ale bardzo lubię taką biżuterię!
Cletti,śliczne te ozdóbki.Jak możesz to daj namiary na jakiś sklep internetowy i jakieś wskazówki co do wyrobu....Może i we mnie drzemie jakiś talent haha....spróbowac nie zaszkodzi tym bardziej,że zawsze lubiłam wszelkiego rodzaje prace manualne.Pozdrawiam!
mama dziekuje :) i uwielbia :) napisala sms "dziekuje ci bardzo za pienke kolczyki z debicy... ps.. jak ty to robisz " podobaja sie jej :) dziekuje i flaszke moze na spotkaniu wypijemy:)
Moje świecidełka handmade .Jestem fotograf gawędziarz :) więc zdięcia nie sa najlepszej jakosci.I znowu daty sie nie zgadzaja..., ale o tym przypomnialam sobie jak zdiecia byly juz na komputerze....Nie są może piękne, ale cala przyjemnosc w robieniu ich:) Nie ma tu wszystkich bo reszta......
Piękne . Sama chętnie stałabym się posiadaczką co poniektótych "klejnotów" . Gratuluję talentu !
Zawsze mozesz sama zrobic sluze pomocą :)
Mnie też bardzo się podobają. Naprawdę łatwo zrobić je samemu?
Bardzo latwo tylko odpowiednie narzędzia trzeba miec:)
Piękne!!!!!!!ale Ty masz talent! może chciałabym się nauczyć takie cudenka robić ale niemam zielonego pojęcia...jak to się robi! Ale bardzo lubię taką biżuterię!
Twoje dzieła są bardzo ładne, gdzie można kupić elementy potrzebne do zrobienia takich kolczyków i naszyjników? pozdrawiam
w pasmanteriach i sklepach internetowych jestem na chacie w tej chwili jakbys chciala cos wiecej:)
jak chcesz cos wiedziec wiecej to wejdz na chat :) czesto tam siedze ostatnio
Piękne :)