Forum

Kuchenne porady

jak zrobić tradycyjnego schabowego?

• Autor: aniapeka1 Data: 2007-11-14 18:34:09

Witam! Mam pytanko jak zrobic pysznego schabowego. Takiego jak podają w restauracji. Bo mój to jest albo za twardy albo odchodzi panierka albo za suchy. Prosze o rade z góry serdecznie dziękuję. Ania

• Autor: Natka64 Data: 2007-11-14 18:40:08

Musisz dobrze mieso potluc przyprawic, najpierw obtocz mieso w mace potem w jajku a nastepnie w bulce tartej.Olej musi byc goracy

• Autor: aniapeka1 Data: 2007-11-14 19:18:00

Dzięki za szybką odpowiedz tylko widzisz ja jestem zupełnym laikiem i na przykład czy ma sie smażyć pod przykrywką, czy na oleju a może na szmalcu, ile trzeba go smażyć?

• Autor: mamusia_muminka Data: 2007-11-14 19:15:41

Jajka rozkłócam z vegetą (kucharkiem) i pieprzem. W tak przyprawionych jajkach moczę rozbite kotlety , potem panieruję w bułce i jeszcze raz w jajku. Smażę na dobrze rozgrznym oleju na małym ogniu 4 minuty z każdej strony. Takie kotleciki są soczyste i pulchne.

• Autor: aniapeka1 Data: 2007-11-14 19:20:57

Dzięki za odpowiedz. mam jeszcze pytanie czy przykrywasz patelnię pokrywką?

• Autor: smakosia Data: 2007-11-14 19:40:14

Nim dziewczyny odpowiedzą, to pozwolę się wtrącić:-) Ja nie przykrywam patelni :-)

• Autor: Dorota zza plota Data: 2007-11-14 19:59:13

nigdyw zyciu gdyz nie uzyskasz chrupiacej panady! jesli smazysz wiecej mozesz usmazone wstawic w naczyniu zaroodpormym do piekarnika najlpiej obok sibie w temp okolo 100-120 °C.W ten sposu beda cieple az sieusmazy wszystkie. Naturalnie nieprzykrytw

• Autor: Kasia cz Data: 2007-11-14 22:11:15

Ja tez nigdy nie przykrywam, zawsze rozbijam mieso wlozone do torebki foliowej, wtedu nie rwie sie. Znudzily mi sie zwykle schabowe, wiec do bulki tartej dodaje ziol prowansalskich. Nie zawsze kotlety obtaczam w mace, a i tak sa miekkie z chrupiaca panierka. Nie lubie podgrzewanych, zawsze robie" na ostatnia chwile''.

• Autor: Malena Data: 2007-11-17 00:55:30