Forum

Rozmowy wolne i frywolne

Żelazko - jakie ?

• Autor: lucka33 Data: 2007-12-11 10:17:58

Mam do was ptyanie ( dziwne moze ? ) , chce sobie kupic nowe zelazko , ale wogole nie mam pojecia jakie . Jak weszlam do sklepu pani zaczela wymieniac mi zalety kilku i juz calkiem jestem zielona .
    moze ktos z Was wie jakie jest " najlepsze " ?
    Dodam ze mam na ten zakup przeznaczone ok 300 zł .

• Autor: marcia2003 Data: 2007-12-11 11:18:04

Ja mam zelazko firmy Tefal i jestem zadowolona ... nawet bardzo

• Autor: aga1 Data: 2007-12-11 11:24:00

Świetne są żelazka Tefala i Brauna,np.to http://www.allegro.pl/item281001796_zelazko_braun_18890_protektor_najtaniej_.html                      

• Autor: lucka33 Data: 2007-12-11 11:43:31

No  wlasnie i tu jest bol firmy Tefal i Braunt mają taki wybor , ze nic nie wiem juz . Moze ktos ma jakes sprawdzone ? .
    na allegro tez patrzylam , ale za duzo tego jak dla mnie .

• Autor: ekkore Data: 2007-12-11 11:49:25

Ja obecnie mam brauna - już jakieś 10 lat. Wcześniej miałam philipsa (też coś koło tego) - do dzisiaj służy mojej mamie, kupowali jakieś nowe żelazka (z tych tańszych) - ale żadno nie dorównywało mojemu.

Kupując zwróć uwagę, aby miało filtr odkamieniający (ja to mam, choć nie jest mi do niczego potrzebne, bo korzystam z wody z odwróconej osmozy). Ważny też jest stop, z którego wykonana jest płyta grzejna. I funkcja parowania w pionie (mój mąż uważał, że to wyprasuje mu koszulę powieszoną na wieszaku od początku, a nie tylko niewielkie zagniecenia - jakże był rozczarowany. Choć teraz podobno są juz takie żelazka - te drogie z bazą dokującą)

• Autor: emma Data: 2007-12-11 12:10:59

Witam,