Forum

Rozmowy wolne i frywolne

maszyna do szycia

• Autor: majus Data: 2007-12-12 18:08:34

Witam wszystkich serdecznie! Kochane żarłoczki ja do was z zapytaniem czy ktoś z was ma maszynę do szycia PRIVILEG model 5005 lub wie coś na temat tej marki?Mam okazję kupić,ale nie mam pojęcia czy ta maszyna jest coś warta ,czy kupię następnego złoma,bo jednego już mam,który napsuł mi tyle krwi,że szkoda gadać.

• Autor: josephine Data: 2007-12-12 20:15:14

witaj z zawodu jestem krawcowa i pracuje w zawodzie. W domu szyje od kilku lat na maszynie privileg 3120d electronic control i szczerze mowiac nie jestem w 100% zadowolona mam problemy z szyciem b cienkich tkanin z automatycznym wyszywaniem dziurek tez ma problemy i z regulacja nitek i jeszcze takie tam male mankamenty tez ma! nie wiem jaki jest konkretnie ten Twoj model nie mialam okazji na nim szyc ale Ja z mojej jako zawodowa krawcowa nie jestem calkiem zadowolona( chyba czas na zmiane. wiec jezeli nie Chcesz stracic nerwow to od privilega trzymaj sie z daleka( mam na mysli moja maszyne) slyszalam ze firma husqvarna ma b dobre maszyny pozdrowienia

• Autor: majus Data: 2007-12-12 22:01:55

josephine dziękuję ci ślicznie, że zechciałaś się podzielić swoją opinią na temat tej maszyny,będę polować na inne okazje na allegro,bo chociaż krawcową nie jestem,to lubię proste naprawy i przeróbki zrobić w domu sama,a z moim gratem ani rusz.Pozdrawiam Majka

• Autor: Janek Data: 2007-12-13 11:22:36

Mam starego "łucznika" walizkową...nie ma za wiele możliwości ale niezawodny ... dziewczynom szyłem spódniczki (dla lalek też;-))..), żonie spódniczki i wiele innych napraw i szyć domowych...ma już pond 30 lat i stale sprawna.Tylko zawsze po większym szyciu, oliwić trzeba.

• Autor: majus Data: 2007-12-13 17:01:04