Kochani mam pytanie . Niedlugo razem z mezem i corka mamy zamiar wybrac sie do Polski ( ojj dawno tam nie bylam ) Mam pewne obawy bo kompletnie nie wiem co mam zrobic .Chodzi mi o opieke lekarska w Posce ? moze powinnam wykupic jakies ubezpieczenie ? Roznie to bywa ? Prosze , moze ktos wie wiecej na ten temat , bede bardzo wdzieczna .
Nie mam doświadczenia w tym temacie, ale postanowiłam napisać coś od siebie po przeczytaniu tego komentarza: "W Polsce to lepiej się nie leczyć, najlepiej być zdrowym...". Nie lubię takiego uogólniania i chyba raczej niewiele Ci ono pomoże. Zaryzykuję odpowiedź :-) Jak wspomniałam nie mam doświadczenia, ale sądzę, że w przypadku wyjazdu do innego kraju zawsze warto się dodatkowo ubezpieczyć. Na dodatek wyjeżdżasz z dzieckiem a dzieci potrafią robić "niespodzianki" więc tak chyba będzie rozsądniej. Lekarze na całym świecie są lepsi i gorsi, z dużym doświadczeniem i tacy, co to zgadują co dolega pacjentowi więc tym nie warto się w tej chwili sugerować. Ostatecznie nigdy byś nie mogła przyjechać do kraju, prawda? ;-) W tej chwili jest wiele prywatnych gabinetów, które nie muszą się wstydzić swojego wizerunku i oferują już usługi na wyższym poziomie. Nie wiem jakie ubezpieczenia oferują w Twoim kraju, ale myslę, że warto sie tym zainteresować, bo w razie czego możesz chyba wówczas liczyć na jakiś zwrot poniesionych kosztów. Wiem, że niewiele Ci pomogłam, ale sądzę, że jak cierpliwie poczekasz, to ktoś podsunie Ci wartościową "myśl". Pozdrawiam.
Użytkownik basia19 napisał w wiadomości: > W Polsce to lepiej się nie leczyć, najlepiej być zdrowym, pozdrawiam
Basiu, nie pisz bzdur, to nie będę złośliwy, wszędzie jest tak samo, jedź do Japonii, tam jest dobrobyt do którego dążyliśmy ...tylko ptactwo solidarnie zasrało nam gniazdo.