Forum

Rozmowy wolne i frywolne

Dobry salon kosmetyczny

  • Autor: eyta Data: 2008-03-01 13:05:47

    Może temat nie na forum o jedzonku, ale wiem,że tutaj uzyskam fachową poradę:) (trochę wazelinki nie zaszkodzi:)))) Tak, nastał ten czas,że mogę pozwolic sobie na wizytę u kosmetyczki i tu zaczynaja się schody . Nie mam doświadczenia żadnego w tej materii. Chciałabym się dowiedzieć na co mam zwrócic uwagę szukając dobrego salonu, no oprócz opinii znajomych. W sąsiednim miescie jest kilka, ale dziewczyny przeważnie tam chodzą na "brwi" i paznokcie. Chciałabym zrobić sobie kompleksowe oczyszczanie twarzy i jakąś maskę . Mogę wydać trochę pieniędzy, ale chce to zrobić z głową...Pomożecie?? Może jest ktoś ze Szczecina, tam bedę szukała salonu ( prawdopodobnie).Z góry dziękuję za pomoc.

  • Autor: HCICK Data: 2008-03-01 17:58:29

    wprawdzie jestem z drugiej strony Polski ale z zawodu wizażystki moge Ci kilka rzeczy podpowiedziec gdyz mam dobra kolezanke kosmetyczke szkolona w Niemczech i lat 15 juz pracujaca w zawodzie.
    po pierwsze trzeba zwrocic uwage czy jest to salon gdzie pracuje ktos zatrudniony czy wlascicielka jest kosmetyczka i sama swiadczy uslugi(polecam to drugie)
    po drugie w rozmowie wstepnej czy zada ci pytanie czego oczekujesz po zabiegu , jaki ma to byc zabieg oczyszczajacy na czym on polega i co za produkty po oczyszczaniu da ci do domu!! to jest wazne (po oczyszczeniu glebszych warstw skory trzeba pielegnowac ja samemu w domu kosmetykami odpowiednimi od kosmetyczki z salonu)
    po trzecie ile to kosztuje i co sie w tym zabiegu zawiera za te pieniadze, ile on trwa i na kiedy sa wolne terminy(dobry gabinet zapisuje na terminy a nie kiedy sie chce)

  • Autor: Regina Florczak Data: 2008-03-03 10:06:12