Forum

Galeria

Wiosenne wycieczki

• Autor: Ola1979 Data: 2008-03-19 00:58:22

I w końcu do nas zawitały pogodne dni tego roku w związku z tym wraz z moim małym synusiem wybralismy sie do parku by nacieszyć się pierwszymi wiosennymi promykami.
    Wykorzystałam to aby zrobic kilka fotek oto rzeka płynąca przez park:

Te fotki zrobiłam w lutym natomiast w marcu pojechalismy na wycieczke nad morze celtyckie i tu także udało mi się zrobic kilka fajnych fotek zapraszam do oglądania:

Dodam że jestem kompletną amatorką w robieniu zdjęć więc proszę o "łaskawe oceny" moich prac
    a na deserk dodam kilka zdjęć które zrobiłam wiosna zeszłego roku w "japońskim ogrodzie"
     to ja z moim synusiem (zdjęcie zrobione przez męża)
     ale to juz rzeczywistość widziana moimi oczami

Mam tych zdjęć troszkę więcej i jeżeli macie ochotę oglądać wyniki mojego hobby to dajcie znać.
    Pozdrawiam gorąco i czekam juz wiosny pachnącej ziemią budzącą się do życia, pełną słonecznych dni.
    Mam nadzieję że choć troszkę was zbliżyłam do tej pory roku.
    Ola

• Autor: Regina Florczak Data: 2008-03-19 08:06:20

Do nas wróciła zima a tam tak pięknie.Olu co za drzewo kwitnie na różowo jest śliczne.
    Pozdrawiam

• Autor: Ola1979 Data: 2008-03-19 11:10:27

To przepiękne drzewko to wisnia japońska. U nas pewno po kilku przymrozkach byłoby kilka kwiatów tak jak na moim migdałku w zeszłym roku. ;-(

• Autor: Ave Data: 2008-03-19 10:05:16

Olu, zdjęcia przepiękne, aż sie wierzyc nie chce, patrząc za okno na zasnieżone ulice (koniec marca), że na zdjęciach jest ... zima :)

• Autor: Ola1979 Data: 2008-03-19 11:14:18

U nas też jest chłodno i nawet mieliśmy przymrozki oraz prawdziwy śnieg (ale na bałwana nie starczyło). Tutaj juz wszysko budzi sie do zycia zaczyna kwitnąć. Wy macie śnieg a my wiecznie zachmurzone niebo i częste deszcze. I gdzie tu sprawiedliwośc ;-(  ale mam nadzieję że wiosna w tym roku sie opóźni i będzie fajne lato (a nie deszczowe jak zeszłego roku) :-))