Zbieram sie już tyle czasu by tak jak obiecałam pokazać Wam te nasze łuski i gorset..tą zbroję którą nie dawno Kubie zakupiłam. Śmiejemy się że jest jak robocob :))). Pamiętacie jak pisałam raz o ławeczce którą chciałam zrobić bo sobie umyślałam,że bedzie dla Kuby idealna do ćwiczeń... no i dostaliśmy od Ave oryginalną taką ławeczkę...........dzięki niej może wzmacniać nogi bez obciążania kolan. Jest rewelacyjna!!! A na dodatek może na niej ćwiczyć kręgosłup i ręce. Ćwiczy na niej dwa razy dziennie i ja widzę poprawe:)))) Nawet na basenie widzę ze lepiej sobie radzi:))).26-go jedziemy znowu na 5 tygodni do szpitala i jestem ciekawa co powie lekarz:), mam nadzieję że oddaliliśmy choć troche tą operacje od siebie.Na zdjęciu Kuba ćwiczy i macha do Was:)))
....Bardzo chciałabym podziękować każdemu z osobna,ale boje się że mogę kogoś pominąć,a pomoc jaką od Was otrzymalam w ostatnim czasie jest dla mnie ......nie wiem jak to nazwać...ale nie dałabym sobie rady...dziękuję WSZYSTKIM :) ....za sprzęt,za pomoc finansową...za "zajączka":) ....za to że tyle wsparcia od Was otrzymałam w tym czasie...
Właśnie sobie sprawdziłam i jest parę wpłat z Urz. Skarbowego ,ale mają oni termin do końca czerwca,więc napewno będzie lepiej:). Pozdrawiam Was serdecznie:))) ....czy ktoś pomoze mi sie pakować?????????!!!!!!!!!!!!!!!!help.........:/