Forum

Kuchenne porady

udka z kurczaka

• Autor: Evee Data: 2008-09-04 11:36:29

Witam :) Jestem początkującą kucharką i chciałabym poprosić Was o radę... Chciałabym zrobić na dzisiejszy obiad udka pieczone z tego przepisu http://wielkiezarcie.com/przepis14979.html

Jak długo powinnam piec te udka? Jak sprawdzić czy są dostatecznie "upieczone"? Mam udka z domowej kury (od babci ^^ ), czy mogę je zrobić wg przepisu - surowe, czy wcześniej potrzymać je w jakiejś marynacie, a może podgotować chwilę? Bardzo proszę o pomoc...

• Autor: anneau Data: 2008-09-04 12:19:35

domowa kura zawsze jest łykowata! Do tego jeśli ktoś nie lubi aromatu krwi- nie polecam :( lepszy jest kurczak!

• Autor: anneau Data: 2008-09-04 12:20:48

...być może ja nie umiem przyrządzić! Piszę więc bardzo subiektywnie. Po prostu nie chciano jeść mojej kury :(

• Autor: Wiola1 Data: 2008-09-04 13:30:41

ja z takiej kury wolę rosół, a do upieczenia kurczaka.

• Autor: crisen Data: 2008-09-04 14:01:29

Możesz zrobić rosół. Wyjąć wcześniej udka opanierować jak kotlet i usmażyć. Pyszne.Pozdrawiam!

• Autor: crisen Data: 2008-09-04 14:05:43

Faktycznie jak już tutaj pisano rosół z wiejskiej kury to teraz rarytas. Nigdy ze sklepowej  nie będzie taki aromatyczny i smaczny. A udka wpanierce też są wyśmienite. 

• Autor: arabis Data: 2008-09-06 14:19:28

Ja po wyjęciu z rosołu smaże przyprawione solą, pieprze i papryką udka na masełku az sie zezłocą. Są pyszne. Można też surowe udka upiec wcześniej wkładając pod skórę masło wymieszane z dowolnymi ziołami, czosnkiem, sola i pieprzem. Piecze się je ok godziny polewając sosikiem jaki z nich wypływa.

• Autor: Evee Data: 2008-09-11 09:20:56

Użytkownik crisen napisał w wiadomości:
    > Możesz zrobić rosół. Wyjąć wcześniej udka opanierować jak kotlet i
    > usmażyć. Pyszne.Pozdrawiam!