Forum

Rozmowy wolne i frywolne

Problem z kompem!!!! Pomocy!!!

  • Autor: Agnieszka.S. Data: 2008-09-05 17:15:29

    Nie wiem co sie stało!!! włączyłam wczoraj komputer i obraz na ekranie nie wyświetlił sie od brzegu do brzegu, jak zawsze, lecz był tak "zbity" na środku. A brzegi są czarne z obydwóch stron na ok. 7cm. Jestem laikiem i nie mam pojęcia jak to samemu naprawić. Może ktoś z Was mial taki problem i wie jak go szczęśliwie rozwiązać, lub ktos jest "dobry w te klocki" i mógłby krok po kroku napisać co robić, żeby ten zniekształcony obraz naprawic.
    Liczę na Was. Z góry wielkie dzięki. Pozdrawiam cieplutko.

  • Autor: Danusia155 Data: 2008-09-05 17:38:56

    Mysle, .ze powinnas sopróbować ustawic obraz na monitorze. Znajdz menu na monitorze i tam mozesz obraz rozciagnac.

  • Autor: Regina Florczak Data: 2008-09-05 18:45:15

    Na monitorze są przyciski i nimi ustawia się szerokośc, wysokość i kolor (kontrast, jasnośc itd.). Prawdopodobnie nad przyciskami powinny być ikonki do czego one służą. Miłej zabawy .

  • Autor: Teresa.Marcjan Data: 2008-09-05 19:05:12

    z menu  start(na dole w lewym rogu)  wejdż w ustawienia,  następnie w Panel sterowania, tam znajdź ikonkę Ekran, kliknij w nią, następnie kliknij w Pulpit i z prawej strony będziesz miała okienko: sąsiadująco, do środka i rozciągnięcie  Kliknij na rozciągnięcie i na dole kliknij zastosuj, następnie Ok.

  • Autor: Agnieszka.S. Data: 2008-09-05 20:10:36

    No niestety żadnym tym sposobem nie dało się nic naprawić :(
    Dzwoniłam do salonu, gdzie był kupowany komputer i po wytlumaczeniu co jest nie tak, powiedzieli, że oni sie tym nie zajmną, tylko trzeba sie zwrócić do producenta monitora. . Trzeba bedzie sie przejechać aż do Rzeszowa.
    Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pomysly to proszę, piszcie.

  • Autor: tineczka Data: 2008-09-05 20:35:33