Witam wiewiura !!ja też uwielbiam szydełkowanie..robię różne serwetki.. małe i duże.. ale ten kielich zrobiony przez Ciebie.. to cudo!! moja prośba .. czy możesz mi podać opis do tego kielicha?proszę odezwij się pozdrawiam Ania.!.
Dziękuję za komentarze.Wszystko co robię, robię z głowy,bez żadnych wzorów.Tak więc jedne prace są trochę lepsze inne nie - mówi się trudno- jestem przecież samoukiem.Jeżeli jest to ciekawy temat to mam jeszcze parę takich: Aniołki - ten z lewej jest na szydełku,a reszta z piórek i piłeczki pingpongowej.
Hm, to bardzo interesujące, ponieważ robiłam takie kury niemal hurtowo jakies 4 lata temu tuż przed Wielkanocą. Wzór znalazłam w jakimś czasopiśmie. Podobnie było z goździkiem.
Użytkownik Wkn napisał w wiadomości: > Hm, to bardzo interesujące, ponieważ robiłam takie kury niemal hurtowo jakies > 4 lata temu tuż przed Wielkanocą. Wzór znalazłam w jakimś czasopiśmie. > Podobnie było z goździkiem. Wkn,zapraszam do mnie do domu,zrobię to na Twoich oczach,jestem wzrokowcem i nic na to nie poradzę.Wystarczy mi efekt koncowy,albo haslo no naprzyklad ''lalka'' ,'' kwiatek'' ,''pisanka'',''baranek'',''balwanek'' i poprostu robie.Jasne,ze widzialm takie rzeczy,w gazetach,w internecie,u sasiadki,u kolezanki,w sklepach,na straganach,tego wszedzie jest pelno,a ja nie jestem zamknieta w pudelku.Teraz mam zamiar zrobic szopke cala na szydelku,przeciez swieta juz niebawem.Pozdrawiam.