Taki tort zrobiłam na 3 urodziny córci mojej koleżanki. Na początku chciała samolot, pozniej zmienila zdanie i stwierdziła ,ze chce żółwia a skonczyło się na jeżu . Kobiety od najmłodszych lat są takie niezdecydowane
Ślicznie dziękuje za przemiłe słowa. Będe sie starac bardzo mocno ,zeby należec do tej grupy cukierników bo jak narazie to jestem amatorką w tej dziedzinie. Również pozdrawiam serdecznie
Dorotaxx,tort jest prześliczny,myślę sobie ,że długo by szukać cukierni z takimi cudeńkami! Dopracowane w każdym szczególe...coś pięknego,pozdrawiam serdecznie Marta
No Dorotko szkoda że mieszkasz tak daleko była bym Twoją jedną z wielu fanek i zamówienia tortów na specjalne okazje to TYLKO u Ciebie, gratulację a to nagroda
Użytkownik Ave napisał w wiadomości: > Kwiatki dla Mistrza Cukierni :))))))
Bardzo dziękuje
>A z czego zrobione jest > "podłoże" czyli trawniczek na którym stoi jeżyk, bo nie mogłam sama > wymyśleć ;)))))))
Ewciu trawa to barwiony na zielono kokos. Rozmieszałam odrobine zielonego barwnika w proszku z niewielką ilością wody i wymieszałam z kokosem a krzaczki to zielony sztuczny marcepan wyciskany przez metalowe sitko z malutkimi dziurkami
Taki tort zrobiłam na 3 urodziny córci mojej koleżanki.
Na początku chciała samolot, pozniej zmienila zdanie i stwierdziła ,ze chce żółwia a skonczyło się na jeżu . Kobiety od najmłodszych lat są takie niezdecydowane
Ślicznie dziękuje za przemiłe słowa.
Będe sie starac bardzo mocno ,zeby należec do tej grupy cukierników bo jak narazie to jestem amatorką w tej dziedzinie.
Również pozdrawiam serdecznie
Prześliczny jesienny jeż! Brawo, już poraz kolejny podziwiam Twój talent, za każdym razem mnie zaskakujesz!
Użytkownik appetita napisał w wiadomości:
>za każdym razem mnie zaskakujesz!
i o to chodzi !!! Będe sie starać ,zeby zaskakiwać Cię nadal
Pozdrawiam
Dorotaxx,tort jest prześliczny,myślę sobie ,że długo by szukać cukierni z takimi cudeńkami! Dopracowane w każdym szczególe...coś pięknego,pozdrawiam serdecznie Marta