Forum

Figle na igle i pielenie ogródka

Rośliny bezpieczne dla kotów?

  • Autor: anay Data: 2008-09-15 08:15:47

    Chciałabym zakupić do domu jakieś roślinki - do tej pory ograniczałam się do ziół, ale ostatnio prześladuje mnie ta myśl coraz intensywniej, więc postanowiłam choć w części ją zrealizować.
    Mam jednak nader istotną kwestię do rozważenia.  Posiadam w domu zwierzyniec w postaci kociarstwa, które jest w stanie zeżreć każde zielone, wystające i względnie miękkie.  Ponieważ nie znam się na roślinach, niechybnie ukatrupiłabym koty, przynosząc do domu jakieś niewinnie wyglądające narzędzie zbrodni w doniczce.  Dlatego uprasza się uprzejmie, znających się na rzeczy, lub (najchętniej) posiadających koty i doświadczenia w kwestii "zeżarły - przeżyły" o informacje, jakie konkretnie gatunki mogę kupić nie narażając ich na śmierć w męczarniach a siebie o zawał serca.  Z góry bardzo dziękuję.

  • Autor: jamajka Data: 2008-09-15 08:55:21

    Napewno difenbafia http://images27.fotosik.pl/18/292f95ce9c4b3cc9.jpg

    I filodendron to wiem z doświadczenia ,świnka morska sobie go podgryzła i na drugi dzień już nie żyła.

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/3f/Filodendron.jpg

  • Autor: anay Data: 2008-09-15 08:57:29

    jamajka :) ja muszę wiedzieć, jakie MOGĘ wstawić :) ja naprawdę nie znam się na roślinach kompletnie - więc dla mnie lista czego nie będę mogła nie jest wystarczającą niestety pomocą.  bo potem kupię coś poza listą, co okaże się na pewno również trujące ;)

  • Autor: jamajka Data: 2008-09-15 08:59:23

    aha no to przepraszam ja myślałam że chcesz wiedzieć tez jakich nie wolno. Hoje mozesz n apewno ja mam i koty zyją

    http://takietam1.blox.pl/resource/hoja2.JPG

  • Autor: anay Data: 2008-09-15 09:13:56

    :) cudownie. bardzo lubię hoję. w moim domu rodzinnym była (ino kotów nie było) ;)  dziękuję!

  • Autor: jamajka Data: 2008-09-15 08:57:34