Forum

Rozmowy wolne i frywolne

internet+kablówka pomóżcie!!

  • Autor: Kinka Data: 2008-11-04 12:12:50

    Ostatnio bylam tak zalatana, nie mialam czasu zając się oszczedzaniem. Jestem studentką zarabiającą grosze i postanowilam zacząc oszczedzac. Mam pakiet w UPC telewizja internet(chyba 2mb/s) telefon, plus jeszcze HBO ktorego w ogole nie oglądam. place miesiecznie ponad 160zł I tu moja prośba. potrzebuje tylko telewizji i internetu bez dlugich zobowiązan, najlepiej 12miwsiecy w miare przystepnej cenie. Pakiet internet + TV w upc najtanszy kosztuje 134zł miesiecznie, to i tak taniej niz place teraz ale czy orientujecie sie czy moze byc jeszcze taniej. tzn pewnie moze tylko trzeba pokombinować :) A Wy co macie i czy jestescie zadowoleni?

  • Autor: Teresa.Marcjan Data: 2008-11-04 12:35:14

    Ja mam  kablówkę z dawnej firmy Maxtell a obecnie Vectra...i.... jestem zadowolona... a płacę miesięcznie za kablówkę pakiet stalowy 9 zł i 45 zł za 2 mb/sek

  • Autor: Narwen Data: 2008-11-04 18:14:45

    no ja natomiast odradzam Vectre - wiele niejasności w umowie i duze problemy z jej rozwiązaniem, kiepska jakość łącza, czeste awarie, czesta zmiana regulaminu, brak mozliwosci kontaktu z biurem długie kolejki . Miałam vectre 3 lata i z ulga po 3 miesiacach ja rozwiązałam.Teraz mam telewizje i internet osobno.
    Lepsze od vectry sa multimedia

    to moze ci troszke rozjasni sytuacje
    http://www.dostawcy-internetu.pl/

  • Autor: minola Data: 2008-11-04 12:37:06

    witam. w UPC mają specjalne propozycje dla stałych klientów , ale trzeba samemu zadzwonić i się dowiedzieć. Powinnaś im powiedzieć że chcesz zrezygnować , mają TV pakiet za chyba 10 zł.(jest tam tylko kilka podstawowych kanałów).
    TP.sa ma też promocję internet + telewizja za 69 przy umowie na 12 m-cy, zobacz :
    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/telewizja/677416/677417/

  • Autor: irena57 Data: 2008-11-04 18:04:51