Forum

Zwierzyniec

Moje ogony

  • Autor: CZOS Data: 2009-01-15 16:52:53

    Już prawie 10 lat jak mnie dopadło i pewnie dokąd sił starczy nie odstąpi.

    Na poszątku była Czanta

    Trochę namieszałem ze zdjęciami. Pozdrawiam.

  • Autor: makusia Data: 2009-01-15 17:07:24

    śliczne te Twoje "ogony" Jurku:) widać ze zadbane , gratuluję i zazdroszczę...

  • Autor: Nostra2004 Data: 2009-01-15 17:51:22

    Sliczne...jesteś hodowcą, hotelarzem, czy także startujesz w jakichś zawodach ? Nie znam się na tych sprawach, więc nie śmiej się z mojego pytania !

  • Autor: CZOS Data: 2009-01-15 17:59:45

    Ja je utrzymuję od prawie 10 lat i nawet jeżdxić nie potrafię Mam 2 klaczki. Mtkę i córke, 13 i 7 lat. Są wysoko zbonitowane bo maję 82 i 84 pkt.

    Pozdrawiam.

  • Autor: Kinka Data: 2009-01-15 18:52:11

    no no... bardzo ładna mamusia:) ale zdjecia chyba nie aktualne bo córcia nie wygląda na 7 lat:) jakiej są rasy? wielkopolaki?

  • Autor: skopolendra Data: 2009-01-15 20:37:44

    Sa piekne.Mam traumatyczne przezycia z konmi i sie ich boje ale to bardzo piekne,szlachetne zwierzeta.Mniesie tez wydaje ze sa rasy wielkopolskiej.Skoryguj proszejesli to nieprawda.Acha,Jeszcze jedno Twoj nick brzmi jak nazwa jeziora nad ktorym lezy Mragowo.Czy To przypadkowa zbierznosc?Wybacz ciekawosc ale sama pochodze z tych okolic.Pozdrawiam

  • Autor: alicja37 Data: 2009-01-15 20:52:14

    Śliczne

  • Autor: CZOS Data: 2009-01-15 20:53:10

    W oierwszym poście w roli dłównej "szefowa", czyli Czanta ur07.11.1995r. rasa wlkp. pochodzenia trakeńskiego. Teraz będzie jej córcia, która jest trochę większa i ładniejsza od mamy(tak z córkami bywa). Ona jest rasy Koń Polski Szlachetnej Półkrwi

  • Autor: skopolendra Data: 2009-01-15 20:58:03

    Maja ladna masc.Deresz to jeden z najladniejszych odcieni konskiej siersci.(wg mnie oczywiscie).Moze sie z nim tylko gniady i kary rownac:)

  • Autor: CZOS Data: 2009-01-15 21:02:10

    Użytkownik skopolendra napisał w wiadomości: