Na pytanie co zrobić odpowiadam. Zachować spokój. Jeśli nie miał kto z nią na ten temat porozmawiać przed faktem, to teraz nie ma o czym. Może to jej protest przeciwko czemuś, komuś. Pozdrawiam
Ale tatuaż to nie narkorkotyki! Nie porównuj rysunku na ciele do prochów bo to tak jakby porównywać... no nie wiem... skaleczenie do amputacji nogi. Warto porozmawiać z dzieckiem, dlaczego to zrobiła, po co jej ten tatuaż. A to że jest nieletnia... no cóż, nie wiem ile ma lat ale co zmieniłby fakt, jeżeli poczekałaby np. pół roku do swojej osiemnastki- wtedy to byłoby ok.? Tatuaż to jeszcze nie problem, zwłaszcza dla rodziców. Broblem będzie mieć ona kiedy za parę lat dorośnie i za duużą kasę będzie ten tatuaż usówać a usówanie nie dość, że kosztuje drożej niż zrobienie to jeszcze bardziej boli...
daj na luz, cokolwiek byś nie zrobiła tatuaż zostanie, mogłabyś próbować oskarżenia z powództwa cywilnego ale wątpię żebyś wygrała w końcu studio nie oszukało małej .
Spokojnie. Nie znam się na tym - ale czy w Polsce jest prawo zabraniające tatuowania nieletnich? Jeżeli tak - możesz śmiało skarżyć studio. Jeżeli nie, nie ma jasno sprecyzowanego zdania, że tatuowanie do lat... może odbywać się tylko za zgodą opiekunów prawnych - wydaje mi się, że nic nie osiągniesz. Jak radzi Czos - warto poznać przyczyny dlaczego tak się stało. Bunt, protest...przeciwko czemu?
A z ewentualnym żalem ze zniszczonej skórą będzie musiała borykać się Twoja pasierbica. I to przez długie lata.
Jeśli będziecie z nią dużo rozmawiać na WSZYSTKIE tematy, czyli traktować ją jak partnera, to będziecie wiedzieli czego się można spodziewać. Rozmawiać, rozmawiać, rozmawiać! Pozdrawiam
aleczka przyznam racje CZOSowi nie ma sensu w tej chwili robic rabanu bo w tym wieku to ona jeszcze bardziej sie zatnie i awantury bunt bedziesz miala na kazdym kroku i ze tak powiem o pierdoly :((