Też jestem zaineresowana odpowiedziami na to pytanie:))) Na zrobienie zatoczki znam schemat i działa. Ale takie zwyczajne parkowanie między dwoma autami spędza mi sen z powiek.
Ja do dzisiaj parkuję tylko i wyłącznie przodem - i jak mam dużo miejsca - tzn tyle, ze wiem, że na pewno się zmieszczę. Zatoczkę i tyłem - zapomniałam zaraz po egzaminie. I wcale się tym nie przejmuje. Co więcej - nie wyjeżdżam tyłem po prostej (bo odcinek z garażu bez problemu) - jeżeli tylko jest szansa, że dam radę wykręcić. Potrafię - ale jestem tak zestresowana, że wolę się męczyć przy skrętach...
normalnie bez problemu, (przodem prosto i na łuku , tyłem na prostej ) ale zatoczkę to strach się bać ,jestem czynnym kierowcą, jeżdżę prawie codziennie od kilkunastu lat , ale nigdy nie powiem o sobie, że jestem dobrym kierowcą raczej, że staram się . Kiedyś miałam kompleksy ale teraz wcale .Pozdrowienia
a szkoda drodzy użytkownicy dróg :) , bo czym tu się chwalić ;) parkowanie tyłem wbrew pozorom jest łatwiejsze i praktyczniejsze - stwarza się mniej zagrożeń, kiedy widzi się czy droga na którą się wyjeżdża jest pusta, a wyjazd tyłem utrudnia widzenie dalej niż poza obręb samochodu i lusterek bocznych (co jest wystarczające do parkowania tyłem. jest też przyjaźniejsze dla innych - te kolumbryny poustawiane byle jak ukosem przez półtorej miejsca parkingowego (przód samochodu, przez maskę, jest mniej ustawny niż tył) niestety niesie też za sobą ocenę o totalnym braku samochodowego wychowania :) przecież inni też chcą zaparkować.
co do parkowania bokiem - mnie też stwarzało to problemy. Ale blisko 10 lat za kółkiem pozwoliło mi opanować i tę technikę. Zawzięłam się po prostu.
Najgorzej to uciekać od jakiejś umiejętności. Praktyka czyni mistrza.