Forum

Figle na igle i pielenie ogródka

Co to za krzew???

  • Autor: Tolla Data: 2009-03-25 16:44:59

    Może żarłoczki pomogą?

    Przed domem mojej teściowej rośnie krzew - drzewko, nie wiem jak to nazwać. Jestem baaardzo początkującym ogrodnikiem. Przepięknie kwitnie (maj, czerwiec) , kwiaty fantastycznie pachną. Marzy mi się takie coś na mojej działce, tylko co to jest??? Teściowa niestety nie wie. Posadził to jej ś.p. sąsiad.

    W trakcie kwitnienia zamierzałam zrobić zdjęcie i pokazać Wam, drogie żarłoczki, ale surfując w sieci znalazłam taką oto fotografię:

    Mam nadzieję, że cokolwiek widać i ktokolwiek pomoże. Niestety przy zdjęciu, tez nie było żadnej informacji. Z góry przepraszam autora zdjęcia, za jego wykorzystanie. Zapisałam sobie zdjęcie na dysku, a źródła za nic nie potrafię teraz odnaleźć...

  • Autor: arabis Data: 2009-03-25 18:47:00

    Niestety nie wiele widać :( z tego co widzę to wydaje mi sie, ze moze to byc róża pienna... cóz kiepskie zdjęcie troche... może mogłabys opisać słowami, jakie ma kwiaty i liście???

  • Autor: crystal Data: 2009-03-25 19:17:47

    Wygląda to na jasmin.

  • Autor: Waszka Data: 2009-03-25 19:25:13

    Róża, chyba rosa multiflora

  • Autor: Tolla Data: 2009-03-25 19:32:20

    Liście podobne trochę do liści topoli... Kwiaty drobne, białe, o silnym zapachu.

    Szczerze mówiąc róży bym chyba nie podejrzewała... Chociaż oczywiście mogę się mylić. Zdjęcie rzeczywiście kiepskie. Chyba po prostu porobię zdjęcia krzewu przed domem teściowej i ponowię swoje pytanie do Was...

  • Autor: Zośka Data: 2009-03-25 19:30:55

    Nie można zobaczyć zbliżenia. Jeśli po okresie kwitnienia zawiązują się czerwone jagódki to może to być to rosa multiflora . Sprawdż zbliżenie np na stronie http://cotoneaster.w.interia.pl/. Na zdjęciu jest skupisko kwiatów, ale niektóre mają lużno kwiaty w zależności od stanowiska

  • Autor: Tolla Data: 2009-03-25 19:37:02

    Niestety, to nie rosa multiflora