Mój syn ma napisać na meila wiadomość do nauczycielki języka angielskiego.Wymyśliliśmy życzenia Wielkanocne.Proszę o pomoc anglojęzycznych czy jest ten tekst napisany poprawnie i proszę o ewentualne poprawki.
Dear Miss Kamil! Chocolate bunnies, colored eggs, sugar ram, beautiful basket, the morning sun .To bless your Easter Day
Nie wiem czy jest to poprawnie , bo nie znam się za bardzo na gramatyce ang.
Użytkownik edziakalitowa napisał w wiadomości: > Dear Miss Kamila ! I wish you chocolate bunnies, colored eggs, sugar > ram, beautiful basket, the morning sun .To bless your > Easter. > > > > Czyli tak już będzie poprawnie ?
Dear Miss Kamila, I wish you a chocolate bunnies, coloured eggs, sugar rams, beautiful basket and the morning sun to bless your Easter Day. Happy Easter!
Mysle ze to bedzie OK, tylko nie mam pojecia co to sa "sugar ram"......kolor poprawnie po angielsku jest COLOUR Pozdrawiam
Mój syn ma napisać na meila wiadomość do nauczycielki języka angielskiego.Wymyśliliśmy życzenia Wielkanocne.Proszę o pomoc anglojęzycznych czy jest ten tekst napisany poprawnie i proszę o ewentualne poprawki.
Dear Miss Kamil! Chocolate bunnies, colored eggs, sugar ram, beautiful basket, the morning sun .To bless your Easter Day
Nie wiem czy jest to poprawnie , bo nie znam się za bardzo na gramatyce ang.
I wish you chocolate bunnies...itd. I na końcu samo Ester. Reszta jest ok.Pozdrawiam i życzę miłej i słonecznej niedzieli
A imię Kamila jest poprawnie ? I czy do nauczycielki można powiedzieć panna skoro jest młoda i nie zamężna ? Czy lepiej Pani?
Imię można napisać Po Polsku, Nie musi się odmieniać na angielski.
Użytkownik edziakalitowa napisał w wiadomości:
> Dear Miss Kamila ! I wish you chocolate bunnies, colored eggs, sugar
> ram, beautiful basket, the morning sun .To bless your
> Easter.
>
>
>
> Czyli tak już będzie poprawnie ?
Dear Miss Kamila,
I wish you a chocolate bunnies, coloured eggs, sugar rams, beautiful basket and the morning sun to bless your Easter Day.