Forum

Zdrowie i uroda

Uraz kolana- proszę o pomoc

  • Autor: Kicia150 Data: 2009-04-12 22:22:04

    Witam, proszę o pomoc,ponieważ mam problem( podwójny ze względu na święta). Córka w środę upadła i ma uraz kolana Prześwietlenie wykazało . Lekarka na pogotowiu  zastanawiał sie co zrobić ,ostatecznie zaleciła stabilizator i tyle. Córka z każdym dniem ma bardziej spuchniete kolano i doszła goraczka. Stabilizator zdjełam,ponieważ kolano bardzo bolało,robie okłady i smaruję maścią. Co to może być,może ktoś potrafi zinterpretować ten wynik lub miał podobny problem. Bardzo proszę o pomoc.

  • Autor: Duniasza Data: 2009-04-12 22:34:04

    To, że nic nie jest złamane, nie oznacza, że kolano jest zdrowe. Na zdjęciach nie widać uszkodzeń tkanek miękkich. Jeśli jest już gorączka to możliwe, że wdał sie poważny stan zapalny. Ja nie jestem lekarzem, więc na mój babski rozum powinnaś pojechać na pogotowie i nie dać się zbyć. Pogorszenie i gorączka to niepokoi mnie bardzo.

  • Autor: Zośka Data: 2009-04-12 23:05:23

    Duniasza, obawiam się, że masz rację

  • Autor: Kicia150 Data: 2009-04-12 23:22:54

    Użytkownik Zośka napisał w wiadomości:
    > Duniasza, obawiam się, że masz rację
    Niby proste pójść do szpitala,ale córka jest nadwrażliwa na ból.Pierwsza wizyta to kilka zasłabnięć zanim weszła i  nic jej nie robiono poza rtg.Aż mi samej słabo,kiedy pomyślę ,że jeszcze raz musi to przejść i na pewno nie obejdzie się bez jakiegoś zabiegu.Dlatego proszę o pomoc,żebym wiedziała na co się ewentualnie nastawiać. 

  • Autor: as Data: 2009-04-14 19:06:29

    Idź do lekarza. Chcesz by córka była kaleką bo boli się bólu? Jeżeli tego nie wyleczysz pożądnie to za kilka lat będą nawroty. Gorączki tym bardziej nie można bagatelizować.

  • Autor: kasiia Data: 2009-04-13 01:24:53

    oklady z  lisci kapusty /pogniecione

  • Autor: Arbuzik Data: 2009-04-13 08:41:06

    Okłady z liści kapusty