Kochani! Mam ogromną prośbę. Otóż jestem obecnie w klasie maturalnej i za miesiąc czeka mnie ustna matura z polskiego. Mam już przygotowaną prezentację. Czy znalazłby się jakiś życzliwy żarłoczek polonista, który zechciałby sprawdzić moją pracę i dał jakieś ewentualne wskazówki dotyczące jej poprawy? Pracę mogłabym podesłać mailem. Z góry wielkie dzięki:)Aha, i proszę trzymajcie kciuki za moją maturkę:)
Witam - co mi tam - chętnie Ci pomoge i sprawdzę. Jestem z wykształcenia polonistką z przygotowaniem pedagogicznym, sama pisze prace dla maturzystów oraz udzielam korepetycji. iwona.larysz@poczta.onet.pl
>>> pomoge<<<< >>>>sama pisze<<<<
Jestem z wykształcenia polonistką z przygotowaniem pedagogicznym, prace dla maturzystów oraz udzielam korepetycji.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Współczuję uczniom, Jan Zamoyski pisał: "Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie"
Użytkownik Juta napisał w wiadomości:
> chętnie sprawdzę Twoją pracę:)jestem polonistką:) sama też piszę
> prezentacje:)pozdrawiam
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Następna niedokształcona "polonistka", zdanie zaczyna się z dużej litery, ech..... polonistki od siedmiu boleści.
Drogi Edi: zdania nie zaczyna się "z dużej litery" tylko "dużą literą". A tak na marginesie ja wolę czytać wypowiedzi "niedokształconej polonistki" (jak to określiłeś) niż zarozumiałego, nadętego ..... Błędy każdemu się zdarzają ale na pewno nie są w każdej sytuacji miernikiem wykształcenia.
Użytkownik mysha2006 napisał w wiadomości:
Drogi Edi: zdania nie zaczyna się "z dużej litery" tylko "dużą literą".
Krytykując mnie, robisz następnego "byka"
Użytkownik tucha napisał w wiadomości:
nie "dużą" tylko "wielką"tak dla jasności
Nie zwracaj się do mnie ""drogi"" bo śmiesznie to brzmi, podobnie jak Twoja polszczyzna.