hej hej, znów piszę z prośbą. w czwartek wyruszam z koleżanką do Krakowa na Festiwal Muzyki Filmowej i nie mam pojęcia gdzie w miarę tanio się przespać. bedą to dwie doby. jako, że jestem studentką patrzę przede wszystkim na cenę a nie na wysoki komfort :) może znacie fajny hostel, schronisko?
pomożecie?? :)
P.S. To będzie moja pierwsza wizyta w tym miescie( no może i druga ale nic z niej nie pamiętam). Czego koniecznie nie mogę przegapić oprócz Wawelu? :)
Najbliżej Błoń masz Moon Hostel na ul. Senatorskiej, mogłabyś dopytać tez w Domu Studenckim Zaczek, ul. 3 Maja przylegająca do Błoń. Ja proponowałabym Wam, oprócz standartowych zabytków: Wawel, Rynek z Sukiennicami, Kazimierz... (moznaby wyliczać, boć Kraków sam jest niemal zabytkiem) zaliczyć wypad na Kopiec Piłsudzkiego i Kopiec Kościuszki skąd są przepiękne panoramy na Kraków. Można tez przejść za Zakrzówek skąd widać inną część Krakowa.
A ja znam pewne miejsce w Krakowie, w którym można przenocować za darmo i jeszcze jedzenie dołożą gratis. "Hotel" ten znajduje się na ul. Montelupich. Jedną z wad tego przybytku to jest to że, drzwi są zamykane od zewnątrz a okna posiadają kraty....Ale piszesz , że chodzi Ci przede wszystkim o cenę a nie o komfort.... Bahus
biorąc pod uwagę jeszcze dwie placówki penitencjarne na terenie Krakowa, trafiali do "najlepszej". W tamtych odbywac areszt, nawet tymczasowy raczej nie wesoło....
Myśle,że lepiej nie znać żadnego, nawet jeśli zwiedzają go tylko znajomi. Pobyt nawet w areszcie śledczym pozostawia za sobą niezatarty ślad, bo przecież coś musiało być skoro........Ehhhhhhh ludzie, zamiast patrzyć swojego ogródka....
Użytkownik Agulek74 napisał w wiadomości: > Bahus czyżbyś nocował w tamtym hotelu ?:)
Nie, ale obok w sąsiedztwie była kiedyś Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Chemicznych...gdzie miałem wątpliwy zaszczyt szkolić się w ramach studium wojskowego. Bahus
hej hej, znów piszę z prośbą.