Witam wszystkich serdecznie! Jestem częstym gościem na tej stronce, jednak nigdy nie odwazyłam sie poruszyc zadnego wątku na forum. Jest jednak jedna sprawa, która od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie i usilnie szukam rady osób doswiadczonych i obeznanych w temacie. Od jakiegoś czasu noszę sie z zamiarem otworzenia własnej działalności, a mianowicie chciałabym piec ciasta na zamówienie. Dotychczasowa praca nie daje mi satysfakcji, a pieczenie od zawsze było i jest moją pasją, dlatego zastanawiam sie czy nie rzucic dotychczasowego, mało rozwojowego zajęcia w handlu i uczynic z mojego hobby sposobu na zycie. Czy ktoś ma może jakieś doświadczenie w tej dziedzinie? Jak się do tego zabrać? Moja działalność na razie kierowana byłaby do waskiego grona odbiorców, a same zamówienia chciałabym wykonywać w domu. Czy jest to realny i opłacalny pomysł? Umiem dobrze piec, nie raz piekłam ciasta na wesela i inne uroczystości ale jestem kompletnie zielona jeśli chodzi o sprawy natury administracyjnej. Czy ktoś moze podzielic sie swoimi doświadczeniami? Będę bardzo wdzięczna za każda radę.
Na początek może nie rzucaj od razu swojego mało rozwojowego zajęcia :) płacą tam za Ciebie ZUS, a to przy prowadzeniu dodatkowej własnej działalności zdejmuje z Ciebie część kwoty do zapłacenia co miesiąc... jeśli myślisz o wąskim gronie odbiorców, tym bardziej nie wydaje mi się możliwe, żeby przejedli aż tyle ciasta, aby sprawa była pewna i opłacalna na tyle, by od razu mogła stać się głównym źródłem utrzymania. Natomiast z czasem :)))).... kto wie... w każdym razie trzymam kciuki za powodzenie Twojego przedsięwzięcia.