witam! mój tato mial dzisiaj robione by-passy! o 18 przewieźli go na OIOM ,podłaczyli respirator i jakies dodatkowe drenaże! martwimy się bo jeszcze się nie wybudził - nastepne informacje dopiero rano! nerwy....
Witam, jestem studentką pielęgniarstwa, obecnie piszę pracę licencjacką na temat psychologicznych problemów pacjentów przed zabiegiem wszczepienia by – passów. Zwracam się z prośbą o wypełnienie ankiety potrzebnej mi do pracy. Ankieta dotyczy głównie pacjentów oczekujących na zabieg, ale będę także wdzięczna tym, którzy taki zabieg już przeszli. Zależy mi bowiem na rzetelnym i wiarygodnym przeprowadzeniu badań. Ankieta jest bardzo krótka i nie zabiera dużo czasu. Bardzo dziękuję za wypełnienie ankiety. Życzę dużo zdrowia.
już wiemy tyle że sie wybudził , ale pojawił sie jakis krwotok do płuc i musi dalej na intensywnej leżeć, pocieszeniem jest to że wszyscy mówia że szybko sie dochodzi po by-passach i będzie mógł " góry przenosić":) mam nadzieje bo tato "nie lubi " chorować że szybko stanie na nogi , i wróci do domu Dziekuję wszystkim za ciepłe słowa, fajnie że nie zostałam z tym sama, a i dla mamy to tez wielka otucha !:)))
anulka tata pewnie u Jana Pawła leży nie martw się tam jest najlepsza opieka ;) Mama tez była na intensywnej, tylko że jej sie dren rozpiął. Zobaczysz za dwa trzy dni postawią tatę na nogi i wywiozą do Rabki. Będzie dobrze, nie martw się i mama też niech sie trzyma ;)
dzisiaj juz przniesiono tatę na pooperacyjną . odłączyli go od tych wszystkich monitorków itd , ale jest ok!!! no i ... juz sie "wkurza" że jest " uziemiony" czyli - dobrzeje! baaardzo sie cieszę!