Forum

Rozmowy wolne i frywolne

kto z nas?

• Autor: kasia.terlecka Data: 2009-06-23 00:44:26

Tak z ciekawosci zapytam kto z nas ma wyksztalcenie kulinarne? Ja wlasnie zakonczylam roczny kurs tu w Irlandii i przez cale wakacje zdobywam doswiadczenie w bardzo zapracowanej restauracji.. A wy? Gotujecie zawodowo??  Och dawno mnie tu nie bylo tzn bylam ale nie pisalam dawno.... Co slychac w swiecie wz????

• Autor: megi65 Data: 2009-06-23 08:01:18

Nie ja ..... mnie wielkie kuchnie ..........przerazają ...!!!!!!!!!!!!!! Pichce domowo  w swojej kuchni  lub u ... babć !  Pozdrawiam !!

• Autor: RN Data: 2009-06-23 08:13:18

Z wykształcenia jestem piwowarem.
    Taaa .... piwa nawarzyć to ja umiem ...

• Autor: atek Data: 2009-06-23 19:29:20

no to jest nas dwoje

• Autor: RN Data: 2009-06-23 19:31:10

Że tak wprost zapytam: po tyskim Browarniku ??

• Autor: justine75 Data: 2009-06-23 08:43:12

No ja jestem z wykształcenia muzykiem,ale żałuję że nie skończyłam czegoś w kierunku cukiernictwa.
    Wielkie kuchnie też mnie nie przerażają.
    Chyba jakiś kopniak mi potrzebny bym w końcu wzięła się za to co kocham robić.

• Autor: kasia.terlecka Data: 2009-06-23 09:35:56

Wyobraz sobie ze mi tez na poczatku brakowalo motywacjiale jak zaczelam kurs to juz odwrotu nie bylo wstawalam o 6 rano wracalam o 19.30 do szkoly jechalam dobre godzine dwadziescia... ale jaka ja mialam satysfakcje... od wrzesnia zaczynam magisterke w kierunku cukiernictwa i czekolady... jeszcze tylko egzaminy mnie we wrzesniu czekaja...

• Autor: eyta Data: 2009-06-23 12:12:01

Jestem funkcjonariuszem publicznym. Gotuję hobbystycznie, uwielbiam i uczę się z Wż - etem!
    Pozdrawiam.

ps,. mąż mnie namawia na otwarcie swojego żarciowego interesu. hm.

• Autor: edziakalitowa Data: 2009-06-23 14:49:00

technik żywienie zbiorowe - 4 letnie technikum gastronomiczne , nie lubię gotować dla masówek dlatego nigdy nie pracowałam w zawodzie obecnie jestem Bankierką :)) heh:))