Forum

Rozmowy wolne i frywolne

Na co zwrócić uwagę ??

  • Autor: abiola Data: 2009-06-25 19:07:33

    Mam do was wielką prośbę we wtorek siostra odbiera mieszkanie od developera, (nowe, stan surowy) i chciałabym wiedzieć na co zwrócić uwagę?? Może ktoś z Was już przerabiał ten temat i coś podrzuci.. Pomożecie ?? Jestem kompletnie zielona na co sprawdzać??

  • Autor: nonka4 Data: 2009-06-25 19:20:31

    - okna i drzwi- czy się dobrze otwierają i zamykają- ja miałam przypalone szyby od spawania
    - krany( jeśli są)- do spłuczki od kibelka  miałam podłączoną ciepła wodę, a nasz licznik podłączony do sąsiada i na odwrót:))
    -piwnica- średnio 1 klucz pasował do 4 piwnic:)
    to na szybko co pamiętam..istne "alternatywy"..mieliśmy:))

  • Autor: Eliswie Data: 2009-06-26 03:09:36

    Zrob koniecznie liste rzeczy, ktore musisz sprawdzic. A sprawdzic musisz praktycznie wszystko. Bardzo wazne - protokol ze wszystkich usterek, nawet tych najmniejszych. I nie spiesz sie. Nie daj sie zbyc obietnica typu "to zrobi sie". Pozdrawiam

  • Autor: abiola Data: 2009-06-26 10:05:10

    Dziękuję Wam bardzo ;)
    Może sobie jeszcze coś przypomnicie to proszę wpiszcie.
    Pozdrawiam A.

  • Autor: Bodek Data: 2009-06-26 10:09:33

    krany i odplyw. czyli poodkrecaj krany i sprawdz czy odplyw jest ok.
    ja musialem poprawiac odplyw przy wannie bo woda schodzila bardzo powoli.

  • Autor: smakosia Data: 2009-06-26 10:17:32

    Sprawdź też czy działają wszystkie kontakty np. podłączając zasilacz do telefonu a mąż niech sprawdzi czy jest napięcie w miejscach, gdzie wystają przewody do zakładania oświetlenia.

  • Autor: jannaj Data: 2009-06-26 10:57:39