Forum

Kuchenne porady

sernik na zimno z mascarpone

• Autor: kasia40 Data: 2009-07-24 16:24:26

Kochani!!! Bardzo proszę o poradę.Chcę zrobić sernik na zimno z serków homo i nie wiem czy mogę dołożyć do nich mascarpone?
    Mam go 0,5 kg i w ogóle pierwszy raz.Czy mogę dołożyć? A jeżeli mogę i nic się nie stanie to dodawać jeszcze masło i żółtka???
    Błagam pomóżcie!!!

• Autor: niebieska-różyczka Data: 2009-07-24 16:49:08

Ja bym w ogóle nie dawała żółtek ani masła,z samych serków wyjdzie super,jest ciepło boję się używać surowych jajek.Można zachorować na salmonelle.Dodaj tylko żelatyny lub galaretki o ulubionym smaku.:)
    Zerknij sobie w moje ciasta bez pieczenia mam tam kilka fajnych przepisów.

• Autor: kasia40 Data: 2009-07-24 17:43:16

Twoje przepisy są super!!! Natomiast dalej nie wiem czy można łączyć homo z mascarpone. W Twoich przepisach nie ma tego serka,a ja jestem laikiem kulinarnym. Naczytałam się że jest on ach i och i po prostu boję się że coś popsuję.A o łączeniu nic nie pisali.

• Autor: niebieska-różyczka Data: 2009-07-24 18:27:17

Wiesz co Kasiu, lubię eksperymentować:) ja bym dodała mascarpone do serków,tylko muszą mieć jednakową temperaturę(dodawałabym po jednej łyżce i ucierała) skoro już go kupiłaś to spróbuj! jak nie zaryzykujesz ,to się nie dowiesz.

• Autor: justine75 Data: 2009-07-24 19:13:04

Ja potraktowalabym serek mascarpone jak tlusty,zmielony bialy ser:)dodalabym serki homo,tluszczu nie dawalabym,korcil mnie wkrecenie zoltek,a pozniej mozna delikatnie dodac ubite na sztywno bialka-bedzie bardziej puszysty,ale mozna sie obyc...podzielic mase na 2 czy 3 czesci,do kazdej dodac rozpuszczona w malej ilosci wode i voila:)albo dodac rozpuszczona zelatyne,a w srodek pokrojona galaretke-rozne kolory...no mozna poeksperymentowac:)

• Autor: justine75 Data: 2009-07-24 19:17:08