Witam, Chcę zrobić tort, ale jestem początkująca w tym temacie dlatego potrzebuję rady :) Chciałam nasączyć biszkopt kawą z amaretto, jako krem użyć zwykłej ubitej śmietany, a na śmietanę wyłożyć pokrojone brzoskwinie. I tu moje pytanie - czy ta kawa z amaretto będzie się komponować z całą resztą? Lubię kawę, ale może lepiej zrezygnować z niej w takim torcie? Liczę na to, że mi pomożecie :)
może jeśli nie jesteś pewna lepiej nasączyć biszkopt sokiem spod brzoskwiń z dodatkiem alkoholu? ja zawsze tak ponczuję pod bitą śmietanę z brzoskwiniami :)) w ostateczności przygotuj trochę swego ponczu i popróbuj z bitą śmietaną i brzoskwinką zobaczysz jak smakuje :)) no i podziel się wrażeniami :)) pozdrawiam
Nigdy tortu z brzoskwiniami nie ponczowałam kawą,musisz jednak pamiętać,że lepiej jakby ciasto było ciemne,bo nie za ładnie w jasnym biszkopcie będzie się taki poncz reprezentować.Testując nową wyszukiwarkę znalazłam taki przepis http://wielkiezarcie.com/recipe6429.html .W nim są użyte i brzoskwinie i kawa(ale bez amaretto).Sądząc po komentarzach to niezłe ciacho,ja go jeszcze nie piekłam,ale kto wie...?
Jednak najlepiej, tak jak doradziła anulka, lub poncz uniwersalny-cukier,woda i sok z cytryny.
Mam nadzieję,że podzielisz się z nami jak ostatecznie zrobiłaś ten tort:)))
Witam,
Chcę zrobić tort, ale jestem początkująca w tym temacie dlatego potrzebuję rady :) Chciałam nasączyć biszkopt kawą z amaretto, jako krem użyć zwykłej ubitej śmietany, a na śmietanę wyłożyć pokrojone brzoskwinie. I tu moje pytanie - czy ta kawa z amaretto będzie się komponować z całą resztą? Lubię kawę, ale może lepiej zrezygnować z niej w takim torcie?
Liczę na to, że mi pomożecie :)
Ja niestety nie pomogę. Nie znam się na tym a kawy nie znoszę.